Outdoor

Na mezinárodní festival reklamy Duhová kulička, jenž se na začátku června koná ve Zlíně, přijedou významní odborníci na reklamu. (Pokračování textu…)...
7. 5. 2009
Zisk americké společnosti Omnicom Group, která je největším poskytovatelem reklamních a marketingových služeb na světě, se v prvním čtvrtletí roku 2009 propadl o 21 procent na 164,5 milionu dolarů (3,3 miliardy Kč). (Pokračování textu&h...
7. 5. 2009
Mladé dívky by mohly být na novou kampaň příliš citlivé, varují někteří. (Pokračování textu…)...
3. 5. 2009
Šetrnost k životnímu prostředí - to je současný trend mezi výrobci strojů a materiálů pro tvorbu outdoor reklamy. (Pokračování textu…)...
26. 4. 2009
Během velké ekonomické krize v minulém století přišel komik Joe Penner s hlášením „Chcete koupit kachnu?“. O desetiletí později se krize vrátila, silný ekonomický hráč přichází s podobnou kachnou, ta drží ve své náruči plakát...
25. 4. 2009
Vládní kampaň proti obezitě se zaměří především na děti hrající videohry, ty by měly být aktivní. (Pokračování textu…)...
24. 4. 2009
Největší veletrh reklamních služeb ve střední Evropě navštívilo počátkem dubna v Praze 10 447 lidí. (Pokračování textu…)...
19. 4. 2009
Termín šrotovné se skloňuje ve všech pádech. Od původního významu z oblasti aut se dostává i do reklamy. (Pokračování textu…)...
19. 4. 2009

Před lety musela být stáhnuta reklama na Fernet, v níž Sagvan Tofi tvrdil, že „Fernet je jeho kamarád do deště“. Kvůli údajné propagaci alkoholismu a nabádání k němu reklamu najdeme maximálně na internetu. S podobně kontroverzní reklamou teď přichází také Božkov Tuzemský. „Božkov přichází s receptem na krizi“ je heslem reklamy předního výrobce lihovin. A reklamní text pokračuje: „Světová krize se podepisuje na všem, dokonce i na tom, že se lidé méně baví. Výrobce proslulých a mimořádně kvalitních božkovských kořalek přichází s akcí, která dá zapomenout na špatnou náladu.“

Reklamní inzerát doprovází graf naznačující prudký nárůst tržeb. Generální ředitel pro server aktuálně.cz říká, že se jedná pouze o reklamní nadsázku. Má to být jen „jak jsou média zahlcená negativními zprávami“. Karel Nešpor, primář oddělení pro léčbu závislosti, je touto kampaní rozhořčen: „Cena za zapomínání na problémy pomocí alkoholu je nepřiměřeně vysoká! Úzkosti a deprese se v kocovině ještě násobí. Už tak máme pověst opilců Evropy.“ Podle něj by bylo lékem na krizi drastické zvýšení spotřební daně na alkohol. Šéf společnosti Stock Martin Petrášek prý ani neporušuje kodex, chce jen podpořit značku, zákazníkům jen chce říci, že se můžou spolehnout na kvalitu výrobku. Odborníci si však nemyslí, že by se poptávka po alkoholu nějak zásadně měnila.

....
18. 4. 2009
Navzdory všudypřítomné finanční krizi vynaložili inzerenti v lednu a únoru letošního roku více než v loňském roce. (Pokračování textu…)...
17. 4. 2009