Nová vizuální propagace rádia Classic FM míří na mladé posluchače. Hudebního géna Wolfganga Amadea Mozarta na plakátech obklopují dívky v bikinách. Informuje o tom Týden.cz.
Kampaň se jmenuje Síla klasiky a vznikla v produkci mediální skupiny Mafra (kromě Classic FM vlastní také Expresradio). „Chceme přesvědčit i mladší posluchače, než je naše cílová skupina, že existuje kvalitní alternativa k jejich oblíbeným stanicím a že se nemusí klasiky vůbec bát. Chtěli jsme zbavit slovo ‚klasika‘ odéru staromódnosti a strnulosti, to především,“ Týdnu.cz mluvčí skupiny Mafra Kateřina Adamová.
Podle mluvčí tvoří posluchačskou základnu Classic FM „lidé středního věku mezi 40-60 roky, s vysokým intelektem, s vyšším vzděláním, vyšším společenským postavením, širokým přehledem a bohatými životními zkušenostmi“.
Nové vizuály se budou v průběhu měsíce června objevovat v médiích společnosti Mafra: denících Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a Metro, v bannerech na iDnes.cz, Lidovky.cz a televizních spotech na Z1,TV Óčko, Spektrum či Fashion TV.
Kromě nové reklamní kampaně, představilo Classic FM omlazené logo.