Rock Radia realizují další image outdoor kampaň v Plzni a Českých Budějovicích. Cílem je významně posílit znalost značky v regionech, kde Rock Radia vysílají.
Minulý týden spustila Rock Radia novou image outdoor kampaň, v Plzni a Českých Budějovicích chce síť rockových stanic posílit znalost značky. Hlavní média budou billboardy a lavičky v západočeské, resp. jihočeské metropoli.
Z ARCHIVU: Kampaň Rock Rádií s „kosočtvercem“ je v pořádku i podle RPR
Rock Radia s aktuální kampaní volně navazují na předchozí komunikační kampaně „Rock je slušná muzika„. Grafický styl vsází opět na jednoduchost. Aktuální kampaň kombinuje přeškrtnutý piktogram pro radioaktivitu a titulek „Lepší je bejt ROCKRADIOaktivní„.
DOPORUČUJEME: Rock Radio naděluje nová webrádia
Vizuály ke kampani realizovala Rock Radia rovněž ve spolupráci se studiem TWDC Prague, exekuce byla řešena in-house. Informoval nás o tom programový ředitel Rock Rádií Petr Sznapka.