Nová image kampaň Rock Radií

rockovyradio

Rock Radia realizují další image outdoor kampaň v Plzni a Českých Budějovicích. Cílem je významně posílit znalost značky v regionech, kde Rock Radia vysílají.

Minulý týden spustila Rock Radia novou image outdoor kampaň, v Plzni a Českých Budějovicích chce síť rockových stanic posílit znalost značky. Hlavní média budou billboardy a lavičky v západočeské, resp. jihočeské metropoli.

Z ARCHIVU: Kampaň Rock Rádií s „kosočtvercem“ je v pořádku i podle RPR

Rock Radia s aktuální kampaní volně navazují na předchozí komunikační kampaně „Rock je slušná muzika„. Grafický styl vsází opět na jednoduchost. Aktuální kampaň kombinuje přeškrtnutý piktogram pro radioaktivitu a titulek „Lepší je bejt ROCKRADIOaktivní„.

DOPORUČUJEME: Rock Radio naděluje nová webrádia

Vizuály ke kampani realizovala Rock Radia rovněž ve spolupráci se studiem TWDC Prague, exekuce byla řešena in-house. Informoval nás o tom programový ředitel Rock Rádií Petr Sznapka.

rockovyradio_radioaktiv

Jednoduchý grafický styl se stal pro Rock Radia typickým, aktuální kampaň používá symbol pro radioaktivitu.

Autor článku:
Štítky: