Koncem minulého týdne spustila většina Hitrádií zbrusu novou internetovou prezentaci. Moderní web zachovává staniční barvy – červenou a zelenou.
Základní stavební prvky webu Hitrádií zůstávají, grafický kabát ovšem prošel zásadní modernizací. Webu dominují poutače na aktuální akce umístěné vedle programu. Zcela odlišným způsobem je řešeno horní menu, které aktuálně informuje o moderátorovi, lidech z rádia a především nabízí odkaz na internetové vysílání. V horním menu se nachází odkaz na Facebook příslušného Hitrádia.
PSALI JSME: Hitrádia rozdávají tisíce v nové soutěž
Přehledně je řešena informace o právě hraných skladbách opět v horním menu. Odkazy na webová rádia se přemisťují do spodní části webové prezentace www.hitradio.cz. Přitom rozcestník domovské stránky www.hitradio.cz zůstává stejný. Na novou prezentaci zatím nepřešla Hitrádia FM Plus, Dragon a Vysočina. Dosavadní weby se neměnily od vzniku jednotného brandu Hitrádií.
Pěkní je na ně ten pohled hezké web stránky už se těším na hitrádia DRAGON a FMPLUS
Nejpřehladnější má vysočina Jinak častěji odpojuje vysílání , podcast aktualizujou každý týden :_D
Ta Vysočina má pořád nezměněné logo a web. To se jim do toho nechce nebo co? :(
Rodina Vostálova má ve Vysočině stále významných 50 procent, takže si chce některé věci dělat po svém. Na druhou stranu v Magic Brno nemá Media Bohemia oficiálně ani korunu podílu (polovinu má Petr Zatloukal z Radia Zlín/Rock Max), přesto se přizpůsobuje.
Nemusí mít nutně podíl aby rozhodovali o bytí, či nebytí nějaké stanice a diktovali její program. Sedí u kohoutu přítoku peněz do stanice, ne ? Tedy reklama. Tedy MMS. Magič, jak se mu posměšně přezdívá by se nejspíše neuživil, jen vlastním prodejem reklam.