Web Hitradio.cz prošel modernizací

hitradio_nove_logoKoncem minulého týdne spustila většina Hitrádií zbrusu novou internetovou prezentaci. Moderní web zachovává staniční barvy – červenou a zelenou.

Základní stavební prvky webu Hitrádií zůstávají, grafický kabát ovšem prošel zásadní modernizací. Webu dominují poutače na aktuální akce umístěné vedle programu. Zcela odlišným způsobem je řešeno horní menu, které aktuálně informuje o moderátorovi, lidech z rádia a především nabízí odkaz na internetové vysílání. V horním menu se nachází odkaz na Facebook příslušného Hitrádia.

PSALI JSME: Hitrádia rozdávají tisíce v nové soutěž

Přehledně je řešena informace o právě hraných skladbách opět v horním menu. Odkazy na webová rádia se přemisťují do spodní části webové prezentace www.hitradio.cz. Přitom rozcestník domovské stránky www.hitradio.cz zůstává stejný. Na novou prezentaci zatím nepřešla Hitrádia FM Plus, Dragon a Vysočina. Dosavadní weby se neměnily od vzniku jednotného brandu Hitrádií.

hitradio_orion_novy_banner

Autor článku:

Komentáře (5)

    1. _Ovi

      Rodina Vostálova má ve Vysočině stále významných 50 procent, takže si chce některé věci dělat po svém. Na druhou stranu v Magic Brno nemá Media Bohemia oficiálně ani korunu podílu (polovinu má Petr Zatloukal z Radia Zlín/Rock Max), přesto se přizpůsobuje.

    2. Jose

      Nemusí mít nutně podíl aby rozhodovali o bytí, či nebytí nějaké stanice a diktovali její program. Sedí u kohoutu přítoku peněz do stanice, ne ? Tedy reklama. Tedy MMS. Magič, jak se mu posměšně přezdívá by se nejspíše neuživil, jen vlastním prodejem reklam.

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .