Radio 1 spouští netradiční soutěž

radio1AUDIO UVNITŘ – Od pondělí 12. dubna nasazuje Radio 1 originální soutěžní aktivitu.

Test pozornosti má být podle slov Radia 1 novým marketingovým nástrojem, podobná aktivita prý „nebyla na domácím rozhlasovém trhu realizována„. V soutěži mohou vyhrát zejména pozorní posluchači, vše probíhá v rámci reklamního bloku. „Rádi zkoušíme nové formy marketingové komunikace a tento typ rozhlasové reklamy nám připadá zajímavý„, říká Jaroslav Fabián, marketingový ředitel Eset software. ESET bude partnerem prvního Testu pozornosti od pondělí 12. 4 do pátku 23. 4. 2010.

POSLECHNĚTE SI: TEST POZORNOSTI

Během zmíněného období je úkolem poslouchat reklamní vysílání, dvakrát denně pak můžete vyhrát komplexní ochranu počítače na dobu půl roku. Jakmile v reklamním bloku zazní výše uvedené oznámení, je úkolem posluchačů poslat SMS ve tvaru R1 (mezera) POZOR (mezera) JMÉNO A PŘÍJMENÍ, SMS pak posílejte na číslo 900 09 03 (cena SMS jsou 3 Kč). Vyhrává první doručená SMS.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .