Rádio Bonton je „parťák do města

bonton_partak_logoPražské Rádio Bonton uvede v průběhu listopadu novou kampaň s názvem „Parťák do města„.

Aktuální listopadová kampaň Rádia Bonton odkazuje a navazuje na slogan „V našem městě„, tentokrát se charakterizuje jako „Parťák do města„. Skupina Lagardere tímto claimem představuje hlavní cíle Rádia Bonton – informuje, radí a pomáhá svým posluchačům. Kampaň poběží celý měsíc, kromě 150 billboardech je připraveno 200 laviček. Reklama se objeví také v kinech Palace Cinemas, na Primě Cool a regionálních mutacích celostátních deníků (MF Dnes, Lidové noviny, Právo a Metro).

PSALI JSME: Hudební kvíz a šéfkuchař na Bontonu

Rádio Bonton doprovodí kampaň soutěží, probíhat bude od 1. do 26. listopadu. Posluchači se registrují přes e-mail partak@radiobonton.cz nebo webový formulář. Registrace musí obsahovat prosby (nebo potřeby), s nimiž by jim Rádio Bonton mohlo pomoci. Maximální výše ceny služby je 10 tisíc korun. Z došlých požadavků jednou týdně vybere stanice pět z nich, ty budou vystaveny na webu a návštěvníci hlasují o tom, které přání se splní. Realizace je možná na území Prahy.

bonton_partak_bigNová kampaň Rádia Bonton se objeví hned na několika místech. Zdroj: Lagardere Active ČR.

Autor článku: