VIDEO UVNITŘ – Letní kampaň pokračuje, Impuls s ní vkráčí i na televizní obrazovky.
„Úsměv lze najít všude,“ tak zní ústřední motto soutěže, do které se stále můžete zapojit na adrese www.usmev.cz, více jsme o ní psali zde. Posluchači mají posílat fotografie, v niž vidí úsměv. Mohou je následně také upravit. V červenci vstupuje na televizní obrazovky televizní kampaň. Úsměv je protentokrát vytvořen na panelákovém domě pomocí rozsvícených pokojů či jako kombinace ohňostroje a srpku měsíce.
Na celou kampaň se můžete podívat i na našich stránkách, k dispozici jsou tyto spoty:
Panelák (reklama), Panelák (vzkaz), Rachejtle (reklama), Rachejtle (vzkaz).
Kdo za celým zpracováním stojí a co tedy diváci uvidí? „Podle návrhů agentury Leo Burnett natočila společnost Stillking Films pro Ráááádio dva druhy 20´s televizních spotů a dva druhy sponzorských vzkazů,“ informovalo nás Rádio Impuls prostřednictvím tiskové zprávy. Kampaň uvedou všechny celoplošné české stanice vyjma ČT2 (tedy ČT1, Nova, a Prima).