Avizovaný vstup GES Group do skupiny Radio Investments, která provozuje síť Kiss rádií, rockové Rádio Beat nebo Country rádio, vzbuzuje i otázky ohledně možného společného prodeje reklamy těchto stanic s využitím obchodního oddělení televize Prima. To letos plánuje obchodovat reklamu společně s televizí Barrandov.
Obchod s reklamou na rozhlasovém trhu obstarávají dvě dominantní zastupitelství – Media Marketing Services (MMS) a Regie Radio Music (RRM). Skupina MMS patří do portfolia holdingu Media Bohemia, zatímco RRM je součástí české pobočky francouzského gigantu Lagardere. Před několika lety se na rozhlasovém trhu pokusila etablovat i nová značka Hey Media, za niž stál spolumajitel televize Prima, společnost GES Group. Ta kontroluje síť rozhlasových stanic Hey a plánuje vlastnicky vstoupit i do sítě Radio Investments, která je po Media Bohemia a Lagardere třetí největší vlastnickou sítí na českém rozhlasovém trhu. Pokus o vlastní mediazastupitelství na rozhlasovém trhu skupině GES před lety nevyšel. Společnost Hey Média nyní funguje jako servisní společnost pro celou síť rádií Hey.
V souvislosti s vybudováním společného obchodního oddělení, které obchoduje inzertní prostor v televizi Prima i TV Barrandov tedy logicky vyvstává i otázka, zda může toto obchodní oddělení obsluhovat i skupinu rádií spoluvlastníka televize Prima. Když se společnosti GES Group podaří uzavřít jednu z největších transakcí na rozhlasovém trhu, bylo by logické, kdyby se pokusil i o posílení v oblasti obchodu s reklamou.
Nezávislý novinář Aleš Borovan, který se zabývá médií, na svém webu Borovan.cz napsal, že souhrnná ztráta společnosti Hey Média do konce roku 2011 dosáhla skoro 100 milionů korun. Jen za předminulý rok Hey Media zdvojnásobila ztrátu na minus 18 milionů. Tržby za stejné období klesly ze 46 na 42 milionů korun.