Nový generální ředitel Českého rozhlasu Peter Duhan má poměrně zajímavé ambice, které mediálně prezentoval. Podívejte se společně s námi na některé cíle. Po každém roku jeho působení můžeme následně vyhodnotit plnění těchto cílů.
Co slíbil Peter Duhan ve svém kandidátském projektu a následně potvrdil v médiích i po svém zvolení?
- Snižení počtu topmanagerů na čtyři
- Snižení počtu ředitelů na druhé úrovni z 21 na 9
- Nová profilace okruhu – vznik Jednotky, Dvojky a Trojky
- Vznik nové stanice mluveného slova – Čtyřky
- Sloučení ČRo 6 a Rádia Česko pod Čtyřku
- Přesun regionů pod Jednotku
- Snížení počtu zaměstnanců z 1500 na 1100
- úspory za šíření signálu od ČRa až do výše 20 procent
- efektivnější výběr koncesionářských poplatků přes advokátní kancelář
- centralizace výroby formátů
- odklad digitálního vysílání minimálně do roku 2014
Zatím není jasné co bude s digitálními a speciálními stanicemi Českého rozhlasu. Rádio Česko a ČRo 6 se stanou součástí nové stanice mluveného slova označované jako Čtyřka. Jaká budoucnost čeká mládežnický kanál Rádio Wave a vědecké Leonardo, to zatím Peter Duhan neřekl.