Evropa 2 spouští novou kampaň, tentokrát pro Ranní show. Po sérii imageově laděných kampaní přichází s vizuály propagujícími Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Kampaň startuje v listopadu a využívá především OOH nosiče, printové tituly a vlastní selfpromotion kanály.
Hlavní moderátoři na vizuálech po osmi letech
Obecné imageové reklamy, které měly jen za úkol udržet značku Evropa 2 v povědomí posluchačů, střídá nyní vedení rádia propagací konkrétního formátu – Ranní show. Na vizuálech po osmi letech vystupují oba hlavní moderátoři.
„Po období spíše obecné komunikace, která měla za cíl jen udržet značku Evropa 2 v top of mind, nastal nyní čas na propagaci konkrétního vysílacího času. Styl i forma kampaně se vracejí zpět k tomu, co tradičně Evropě 2 fungovalo – humor, nadhled, nadsázka a ironie. Nechtěli jsme udělat jen kampaň, kde by bylo naše logo, ale chtěli jsme komunikovat jasný programový slot. A díky našim dvěma moderátorům a jejich umění sebeironie zároveň podporujeme i tradiční image a styl naší stanice,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.
Na kampani se podílel tvůrce Vilém Rubeš a fotograf Petr Kurečka
Do přípravy reklamní kampaně se vedle obou moderátorů a Pavla Renčína, ředitele marketingové komunikace, zapojil reklamní tvůrce Vilém Rubeš. Kampaň nafotil reklamní fotograf Petr Kurečka.
Kampaň se objeví na billboardových a bigboardových plochách po celé republice. Využije i formátu B1 plakátů na středních školách a podpořena bude rovněž v printových titulech vydavatelství Czech News Center, Burda a Astrosat Media.