Evropa 2 startuje novou kampaň, nese název Music Revolution

evropa2-music-revolution-167Na začátku dubna představuje rádio Evropa 2 svou novou kampaň s názvem Music revolution, na jejíž realizaci se podílela celá řada českých i zahraničních osobností. Celoroční koncept odstartoval v pondělí 1. dubna v podobě sponzoringových spotů v televizích, v kinech, v rámci printových i on-line médií a v indooru – na plakátech na základních i středních školách.

Nová kampaň vychází z dlouhodobého konceptu Music People. Tentokrát představujeme naše posluchače v pozici revolucionářů – nikoli budovatelů, podotýkám. Zatímco budovatelé hledí sveřepě k zemi a představují si překážky, které budou muset překonat, naši revolucionáři jsou idealisti, vlajka je symbolem zabrání území, naděje v lepší budoucnost a sebedůvěry,“ představil novou kampaň Pavel Renčín, marketingový ředitel společnosti Lagardère Active ČR.

Na nové kampani spolupracovala Evropa 2 s producentem Viktorem Márou z Bistro Films, režie se ujala mezinárodní dvojice McSanchez a za fotoaparátem stanul fotograf Lukáš Žentel.

Tato kampaň byla produkčně nejnákladnější v historii našeho rádia a to je na výsledku dobře vidět. Z nových spotů i vizuálů jsem nadšená a věřím, že nám pomohou ještě více upevnit naši pozici. Symbolické zapíchnutí vlajky je odkazem na posluchače, pro které jsme lídrem,“ říká v tiskové zprávě ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: