Evropa 2 spouští novou imageovou kampaň, ve které poprvé v historii bude účinkovat celý tým Evropy 2. Claim „Držíme Ti flek“ odráží hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2.
Kampaň vychází z myšlenky, že každý se může stát součástí cool party kolem Evropy 2
Součástí kampaně je také videoklip s coverem písničky Kissing Strangers od DNCE a Nicki Minaj, na kterém Evropa 2 spolupracovala s předními českými interprety. V rámci mediálního plánování bylo využito komplexního mediamixu se zastoupením printu, TV, OOH nosičů, online kanálů a kinoreklamy. Nová kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.
Prostřednictvím kampaně chce Evropa 2 oslovit cílovou skupinu ve věku 15+. Videoklip, kinoreklamu a sponzorské vzkazy realizovalo rádio ve spolupráci s produkční skupinou Nomad films a režisérem Bohdanem Zajčenkem. Klíčové vizuály pro printovou a outdoorovou část kampaně nafotil Goran Tačevski.
„Kreativa kampaně vychází z myšlenky, že každý se může stát součástí cool party kolem Evropy 2. Stačí, když si nás naladí a nechá se vtáhnout do víru dění a nikdy nekončící párty, kterou mu moderátoři každý den zprostředkovávají,“ říká Ctirad Svoboda, advertising manager Lagardere Active ČR.
Kampaň koresponduje i s dlouholetým konceptem Evropy 2 – MaXXimum muziky. Ve videoklipu ke kampani účinkují například Xindl X, zástupci kapely Lucie, Chinaski, Mirai, Eddie Stoilow, hudebníci Sebastian a Peter Aristone.