FAJN rádio přichází od pondělního rána s řadou novinek, jejichž hlavním cílem je posílit vnímání rádia s důrazem na hitové zaměření stanice. Postupně FAJN rádio plánuje pokračovat v úpravách programu a především se má změnit komunikace s posluchači.
Nová komunikační strategie FAJN rádia s posluchači se ještě více zaměří na sociální sítě. Jednotlivé kroky budou podporovat slogan „FAJN rádio. Prostě hity.“ a nasazeny budou postupně v průběhu letošního roku. Změnou již prošel zvukový obal.
„Spouštíme komunikaci ve stylu světových CHR rádií. Budeme celkově více komunikovat naši hitovost a proto sebevědomý slogan ‚Prostě hity‘,“ komentuje změnu Ondřej Cikán, programový ředitel FAJN rádia. „FAJN rádio dál hraje To Nejnovější. Posluchačům budeme i nadále nabízet playlist nejlepších současných hitů.“ dodává Ondřej Cikán.
První programovou změnou je nový pořad FAJN večer, posluchači jej mohou ladit každý všední den od 19. do 21. hodiny s Petrem Schwankem. „Chceme posluchačům po celém dnu nabídnout FAJN večer s hity, které chtějí slyšet a které budou tím nejlepším soundtrackem k jejich večerním aktivitám po práci a po škole. Budeme hrát celý večer prostě hity.“ vysvětluje nový programový blok Ondřej Cikán.
Ondřej Cikán novým programovým ředitelem Fajn rádia
Od 1. února se novým programovým ředitelem sítě Fajn rádio stává Ondřej Cikán. Na pozici programového ředitele střídá Lucii Petrákovou, která z pozice odchází ze zdravotních důvodů.
....Fajn rádio je součástí skupiny MEDIA BOHEMIA a.s. Jeho CHR formát je zaměřen zejména na mladé posluchače v cílové skupině 14–29 let.
Mohli by vysílat i v okolí Strakonic.
Celkově by se mohli rozšířit všude tam, kde ostatní stanice Media Bohemia mají zdvojené frekvence