Fajn rádio ovládlo TikTok scénu a je na této síti nejoblíbenějším českým rádiem

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia drží prvenství mezi českými rádii v oblíbenosti na sociální síti TikTok a oslovuje tak opravdu mladé posluchače z Generace Z a z generace Mileniálů. Díky kreativnímu obsahu má aktuálně Fajn rádio na TikToku více než 100 000 sledujících. Nejúspěšnější obsah je z Youtube projektu Smoothie z pekla nebo z on-air show Fajn ráno a Fajn odpoledne.

Zdroj: Media Bohemia

Fajn rádio patřící do mediální skupiny Media Bohemia si dlouhodobě buduje pozici jediného českého rádia cílícího na opravdu mladé posluchače. A to se stanici opravdu daří, protože aktuálně pokořila na sociální síti TikTok hranici 100K followerů a je tak nejoblíbenějším českým rádiem na této sociální síti.

„Naše marketingová strategie stojí dlouhodobě na úspěšné komunikaci na sociálních sítích, včetně TikToku. Dle našich interních údajů se nám z TikToku často rekrutují i posluchači podcastů nebo samotného on-air vysílání. Pro rok 2024 jsme si dali za cíl oslovit na TikToku 150 tis. sledujících. Samozřejmě je stejně jako doposud chceme získat organickým zásahem,“ říká Ondřej Cikán, programový ředitel Fajn rádia a Rock rádia.

Kromě sociálních sítí využívá Fajn rádio pro svůj marketing také spolupráce s influencery nebo začínajícími hudebníky. V této oblasti opět sází na tváře nejmladší generace, jako je Jasmin, Calin nebo Sofian Medjmedj. „Sledujeme trendy a snažíme se je využít tak, aby byly prospěšné pro multimediální show, ale zároveň byly blízko lidem. Nyní jsme začali například dělat i trendy videa Tipy Dana Žlebka – díky kterým mohou být naši sledující v obraze a vědět, co se zrovna děje ve světe. V neposlední řadě se nám aktuálně daří získávat posluchače i skrze unikátní obsah v podcastech, jako je například rozhovorový formát Anety Kratochvílové s názvem Smoothie z Pekla, který je tzv. na hraně,“ vysvětluje Cikán.

Ukázky nejúspěšnějších videí:

https://vm.tiktok.com/ZGJKm4ndQ/

https://vm.tiktok.com/ZGJKmtcyx/

https://vm.tiktok.com/ZGJKmmm62/

Kromě on-line komunikace na sociálních sítích sází rádio v rámci marketingové strategie i na přímé oslovení studentů. Spolupracuje přímo se školami a pro studenty realizuje i řadu off-air akcí, jako je například Fajn lyžák na Klínovci nebo přednášky s Radkem Bangou zaměřující se na prevenci proti šikaně.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .