Mediální zastupitelství Radiohouse, patřící do skupiny Media Bohemia, přichází s unikátní projektem zaměřeným na české startupy, které expandují na trh a mají potenciál vybudovat nový lovebrand. Mezi vybrané firmy rozdělí bonusové plnění v hodnotě 23 000 000 Kč. Komunikace bude probíhat v on-air Fajn rádia formou sponzoringů, moderovaných vstupů, podcastů, doplněné reels videi a stories na sociální sítích Fajnu, které má velkou fanouškovskou základnu u mladé cílové skupiny na social platformách.
Zdroj: Radiohouse
Po úspěšném marketingovém programu RH 360 PRO, který byl zaměřen na podporu malých a středních podnikatelů v době ekonomické krize, byl rozdělen mediální prostor v hodnotě 56 milionů korun a do projektu se zapojilo přes 1400 společností. Nyní přichází Radiohouse s novinkou Fajn startup, který je tentokrát určený podnikatelům, které své podnikání teprve startují.
České projekty a rodinné firmy, které získali investora s potenciálem vybudovat nový lovebrand na českém trhu, mají možnost získat bonusové plnění k zakoupeným kampaním pro rozjezd nového businessu. Získají tak od Radiohouse jedinečný systém komunikace, který vygeneruje 14 703 GRPů. „Vybíráme šestnáct startupů, kterým rozdělíme bonusové plnění v hodnotě 23 000 000 Kč, využijeme proto ověřený systém komunikace, který má základy v dlouho využívaném regionálním projektu BE IN RADIO, který u nás pravidelně využívají klienti z regionů,“ popisuje Štěpán Ryska, jednatel Radiohouse.
Základním prvkem komunikace budou sponzoringy show Fajn rádia, ve kterých dostane každý klient svůj exkluzivní čas pro své sdělení se zásahem 263 100 posluchačů a osloví každého z nich celkem 56x. Komunikace bude také probíhat na sociálních sítích Fajnu formou reels a stories. Další přidanou hodnotu bude podcast: „Jak to vzniklo“, který bude moderovat Ondřej Cikán, šéf Fajn rádia, který bude zpovídat zajímavé hosty z prostředí progresivního českého startup businessu.
„Vnímáme, že podpora začínajících firem na trhu je důležitá, proto vznikl projekt Fajn startup. Klienti mají šanci být partnery Fajn rádia, budou vidět, budou slyšet, dostanou exkluzivní prostor, jak on-air, tak i on-line, vybudujeme společně nový brand a pomůžeme nastartovat nově začínající český business,“ říká Petr Harcuba, ředitel centrálního obchodu Radiohouse, který za projektem Fajn startup stojí.
Zájemci, kteří by se do projektu rádi zapojili se mohou hlásit do konce léta: https://fajnradio.cz/souteze/mam-zajem-o-promo-pro-svuj-startup