Síť Hitrádií ze skupiny Media Bohemia spustila od února po vzoru britských rádií hlavní celoroční major promo CA$HEMESKY. Během roku rozdají Hitrádia až milion korun. Soutěž má podpořit dobu poslechu rádia, přilákat nové posluchače, ale také posílit brand image Feel Good Radio. Týden od spuštění mají Hitrádia více než 10 000 registrací.
Hitrádia spustila začátkem února celoroční soutěžní koncept s názvem CA$HEMESKY. Soutěž poběží celý rok a posluchačům v rámci výher rozdá až milion korun. Během prvního týdne od spuštění se do soutěže registrovalo deset tisíc posluchačů. „Cílem promotion je podpora naší brand image Feel Good Radio. Do vysílání nám z principu svého konceptu přinese spoustu pozitivních emocí a posluchačům víru v dokonané zázraky. Kromě toho, že soutěžní princip umožňuje programové i marketingové propojení centrálního a regionálního vysílání, přispívá i k posílení doby poslechu a nabízí synergie i pro další naše komunikační kanály vč. webu a sociálních sítí,“ říká programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda.
Podoba soutěže
Posluchači se mohou do soutěže registrovat zdarma na webu Hitrádia. Pokud kdykoliv později obdrží SMS, která je vyzve k zapojení do on-air vysílání, tak musí do 30 vteřin zavolat na ve zprávě uvedenou telefonní linku a říct o kolik korun se aktuálně hraje. Pokud posluchač odpoví správně, danou částku vyhrává. Pokud jeho odpověď není správná, tak hra pokračuje o částku navýšenou o 2000 Kč. „Tento soutěžní princip byl nejoblíbenějším herním modelem loňského roku na britských rádiích. My jsme se například inspirovali kombinací soutěží jako je Cash register, Cash machine nebo hrou Rádia Heart s názvem Heart, show me the money. Herní model jsme ale uzpůsobili našim regionálním stanicím a více propojili s prostředím sociálních sítí, kde posluchači například naleznou aktuální výherní částky, návody na registraci, bonusové výhry nebo backstage videa s emocemi z výherních kol ze studia,“ vysvětluje Michal Merenda a dodává: „Věříme, že soutěž tak bude bavit jak stávající posluchače hrající i nehrající, tak nám pomůže získat i posluchače nové.“
Komerční potenciál hry
Koncept baví i komerční partnery a sponzory. „Už v průběhu února se intenzivně zapojí Srovnejto.cz s produkty v oblasti pojištění, která využije masivní komunikace v úvodu kampaně. Využívat přitom bude regionální cílení kampaně a relativně nízké produkční náklady k aktivaci posluchačů,“ říká Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu skupiny Media Bohemia.