Listopadová soutěž Kdopak to hraje stejně jako loni přitáhla k rádiím v předadventním období statisíce posluchačů po celém Česku. Původní hra sítě Hitrádií se už podruhé stala prakticky celonárodním fenoménem.
Princip hry byl jednoduchý. Posluchači poznávali na základě krátké ukázky výherní hit, který znají z vysílání oblíbené sítě regionálních stanic. Pomáhaly jim s tím také nápovědy zveřejňované na facebookových stránkách Hitrádií. Pokud se zdarma zaregistrovali, měli naději, že jim moderátor zavolá a položí jim klíčovou otázku – KDOPAK TO HRAJE?
Celá soutěž vzbudila v regionech Hitrádií naprosto mimořádný zájem. „Během pouhých pěti týdnů náš systém napočítal 131 tisíc registrací, facebookové stránky stanic hlásily až 300procentní nárůst nových fanoušků. Propojili jsme playlist, off air i onlinové prezentace do jediné skvělé soutěže. Už teď se těšíme na příští rok a už třetí ročník soutěže Kdopak to hraje,“ zhodnotila kampaň programová ředitelka sítě Hitrádií Markéta Rachmanová.
Celá hra byla rozdělena do osmi částí, posluchači tak hádali celkem osm ukázek s rostoucí výší výhry. Osm šťastných si mezi sebe nakonec rozdělilo půl milionu korun.
Největší část si pro sebe ukrojil David, který poznal ukázku za 250 000 korun. Mladý tatínek malé dcerky vyrazil hned po předání částky do obchodu koupit své holčičce dětskou postýlku, kterou si před výhrou nemohl dovolit. „Nikdy jsem nic podobného nevyhrál, šesticiferná výhra je neuvěřitelná. Sám mám na účtu v tuto chvíli částku s podstatně menším počtem cifer,“ přiznal David po soutěži.
A podobně mluvili i další výherci. Většina vyhraných peněz míří na vánoční dárky, někde ale řeší i akutní problémy. Nastávající maminka Veronika věnuje svých 10 tisíc přípravě na miminko. Tereza zase utratí svých 20 tisíc za operaci očí. Jiné výherkyni zase 100 tisíc pomůže se stavbou domečku.