Síť Hitrádií, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, dlouhodobě v rámci svých CSR aktivit podporuje stavbu nového dětského hospicu v Brně. Kampaň využije on-air vysílání, promo na sociálních sítích, v printových titulech, PR komunikaci i eventy na vánočních trzích ve vybraných krajských městech. Do charitativního projektu se mohou zapojit také klienti mediálního zastupitelství Radiohouse.
Zdroj: Media Bohemia
V pondělí 20. listopadu spustí Hitrádia předvánoční kampaň na podporu stavby dětského hospicu Dům pro Julii, který vyroste v Brně. V rámci kampaně bude opět funkční speciální rádiový e-shop https://eshop.hitradio.cz/, kde si posluchači mohou zakoupit unikátní vánoční ozdoby s tím, že výtěžek půjde právě na podporu dětského hospicu.
„Doposud jsme spolu s posluchači vybrali na Dům pro Julii přes jeden a půl milionu korun. V loňském roce navíc měla kampaň tak velký úspěch, že e-shop byl vyprodaný během deseti dnů, tedy ještě v době, kdy byly ve vysílání plánované další promo aktivity,“ vysvětluje Michal Merenda, programový ředitel sítě Hitrádií a dodává: „Z tohoto důvodu jsme letos poprosili partnerskou firmu Irisa, která zaměstnává mimo jiné i handicapované, aby nám připravila trojnásobné množství kusů vánočních ozdob.“
Podoba kampaně
Stejně jako v předešlých letech budou Hitrádia v jednotlivých regionech vyrážet na adventní trhy. V rámci těchto eventů budou stanice propagovat donátorské aktivity a možnosti pomoci brněnskému hospicu Dům pro Julii. Kromě eventové podpory nasadí Hitrádia do vysílání také spotové kampaně na dárcovské konto a ve vysílání se objeví emotivní výpovědi pečovatelů a lidí, kteří pomáhají dětem i jejich rodinám. Na sociálních sítích stanic budou odvyprávěny zase konkrétní případy klientů Domu pro Julii.
Hitrádia se dlouhodobě angažují v rámci svých regionů v oblasti charity a zaměřují se především na organizace, které pomáhají dětem v těžké životní situaci. Před Vánocemi se například v regionech aktivně zapojují do podpory dětských domovů v rámci projektu Strom splněných přání na Hitrádiu Vysočina a Hitrádiu Černá Hora v Praze rozsvítí stromeček na Staroměstském náměstí na podporu nadace Sluneční paprsek. „Aktuálně ale spojujeme síly napříč všemi regionálními stanicemi Hitrádií, abychom podpořili právě Dům pro Julii,“ říká Michal Merenda a dodává: „Víme, že mnoho dětí prožívá bezstarostné dětství, avšak jsou i takové malé hrdinky a hrdinové, pro které cesta k lékaři představuje náročnou výzvu a každý nový den prožitý v objetí rodiny zase ten nejkrásnější dar. Proto chceme v tomto předvánočním období pohnout srdci našich posluchačů. Většina z nich jsou rodiče, kteří si dokáží představit, jak důležitá je pomoc těmto statečným dětem. Společně s nimi chceme přinášet radost a naději do životů těch, kteří to potřebují.“
Kromě posluchačů Hitrádií se do sbírky mohou zapojit i klienti obchodního zastoupení Radiohouse. Pokud zakoupí určité množství ozdob, získají od rádiové skupiny vánoční děkovné anonce přímo ve vysílání. „Této možnosti v loňském roce využily desítky klientů. Z tohoto důvodu jsme tuto možnost připravili pro naše partnery i letos. Řada z nich využila této příležitosti, a dokonce podpořila sbírkové konto i bez nákupu ozdob. Anonce pak většinou využili na poděkování svým zaměstnancům nebo klientům a ani se ke svému dobrému skutku veřejně přihlásit nechtěli,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.
Dům pro Julii
Podle odhadů České společnosti paliativní medicíny aktuálně potřebuje speciální péči asi sedm a půl tisíce dětí. Dům pro Julii je nezisková organizace poskytující zdravotní a sociální služby dětem s vážným onemocněním a jejich rodinám. Organizace se také podílí na výstavbě dětského hospice Dům pro Julii. Místa, kde zkušení zdravotníci, pečovatelé, psychologové, duchovní, sociální pracovníci a další, poskytnou tu nejlepší možnou péči v těžkém období. Dům pro Julii nabídne odlehčovací péči pro dlouhodobě i krátkodobě pečující, i možnost společného prožití terminálního stadia onemocnění.