Princip hry byl jednoduchý. Posluchači mohli pouze v éteru Hitrádií slyšet velmi krátkou ukázku soutěžního hitu, se kterým se běžně ve vysílání oblíbených regionálních rozhlasových stanic setkávali. Za pomoci nápověd postupně uveřejňovaných na facebookových stránkách Hitrádia pak odhalovali jeho název a jméno interpreta.
Pokud se registrovali na zbrusu nových webech Hitrádií, měli naději, že jim moderátor zavolá a zeptá se na klíčovou otázku – KDOPAK TO HRAJE? Nakonec si tak osm šťastných rozdělilo půl milionu korun. Největší část si pro sebe ukrojil Michal, který poznal ukázku za 250 000 korun. Vcelku mu ale nezůstanou, rozdělí si je napůl s kolegyní, která hádala s ním.
„Hráli jsme to spolu s kolegy v kanceláři a musím říct, že jsme hře propadli. Každý den jsme luštili nápovědy, každý den jsme čekali na soutěžní kola, diskutovali na facebooku s desítkami dalších soutěžících. Vůbec nikdy by nás ale nenapadlo, že bychom to opravdu mohli vyhrát my. Bavilo nás to samo o sobě. Je to neuvěřitelný pocit, přál bych ho každému,“ přiznal po soutěži.
A podobně mluvili i další výherci – řada z nich se totiž o své výhry dělila právě s kolegy z práce. Většina vyhraných peněz míří na vánoční dárky, někde ale řeší i akutní životní problémy. Tereze pomohla výhra 10 000 koupit vysněnou pračku a mladé dětské fyzioterapeutce Evě výhra dokonce zachránila bydlení.
„Mých 50 tisíc komplet padne na život – konkrétně na nájem, který už mě začínal udolávat. Teď budu mít chvilku klid,“ přiznala s úlevným smíchem po převzetí výhry.
Celá soutěž vzbudila naprosto mimořádný zájem. „Během pouhých pěti týdnů náš systém napočítal 169 tisíc registrací, facebookové stránky našich Hitrádií hlásily 100 – 300procentní nárůst nových fanoušků, internetový poslech Hitrádií se navýšil v průběhu listopadu podle našich údajů o neskutečnou čtvrtinu. To vše je jasný důkaz, že naše hra bavila. Propojili jsme náš playlist, off air promotion i naše nové onlinové prezentace do jediné skvělé soutěže,“ zhodnotil kampaň ředitel programové divize společnosti Media Marketing Services Michal Sroka.
„Naši posluchači nám náročnou práci s přípravou vrátili svým zájmem. I proto bychom se s hrou KDOPAK TO HRAJE příští rok zase vrátili,“ uzavřela programová ředitelka Hitrádií.