Mediální zastupitelství Radiohouse, ze skupiny Media Bohemia, ve spolupráci s Fajn rádiem opět připravilo další netradiční náborovou kampaň. Po loňském úspěchu s Fajn challange, přichází Radiohouse s kampaní FAJN JOB. Cílem je se odlišit od klasických pracovních nabídek, oslovit tři různé cílové skupiny a rozšířit obchodní tým o perspektivní mediální konzultanty, kteří chtějí obchodně-kreativní práci a férovou odměnu.
Zdroj: Radiohouse
Náborová kampaň určena pro rádio je tvořena třemi různými spoty, které mají přímo oslovit zvolené cílové skupiny. A to poradce na přepážkách, kde je práce většinou stereotypem a kariérní posun není téměř možný. Dále je cíleno na prodejní asistentky v obchodech s oblečením, které pracují často i o víkendu a nemají příliš volného času. Poslední spot je cílený na finanční poradce na volné noze, kteří chtějí větší jistotu, kreativnější práci a dynamické prostředí v oblasti médií.
Rádiová kampaň měla první vlnu v únoru a další vlna byla spuštěna teď začátkem května a je doplněna o kampaň na sociálních sítích Fajn rádia prostřednictvím reels videí.
„Pro nás v Radiohouse je důležité oslovit potenciální mediální konzultanty, kteří nejsou v současné práci spokojeni, chtějí svou kariéru rozvíjet v dynamickém a kreativním odvětví médií a dostat za to férovou odměnu,“ říká manažerka obchodního týmu Radiohouse Renata Hasnedl, která má nábor nových mediálních konzultantů nově na starosti. A pokračuje: „Nepotřebujeme klasické strukturované CV, stačí, aby se nám uchazeči tzv. prodali a zaujali nás. Se zaškolením v obchodě a celkovým adaptačním procesem budu v počátcích nováčkům nápomocná já.“
Zdroj: Radiohouse
Nábor nováčků je v kompetenci obchodních týmů, vzdělání a rozvoj spadá do provozně-operační divize, kterou vede zkušený mediální odborník Karel Friml, jako COO. V rámci jeho role je také řízení oddělení rozvoje a vzdělání všech obchodních týmů Radiohouse, včetně nováčků. Klíčovým projektem tohoto oddělení je mediální akademie, která je určena v různých stupních, jak pro zcela nové obchodníky bez zkušenosti v médiích, tak pro seniorní key accounty. „Projekt mediální akademie má v Radiohouse zastřešit kontinuální růst a kompetentnost mediálních konzultantů a zajistit jim na mediálním trhu konkurenční výhodu s prokazatelnými znalostmi marketingu, obchodu a cross mediálních produktů, “ doplňuje Karel Friml, COO Radiohouse.
Více o volné pozici je k dispozici zde.