Ledové sochy na Pustevnách jsou už lednovou tradicí. Tradicí se ale také stává vysílání Hitrádia Orion z Ledového studia právě v tomto srdci Beskyd. Severomoravské rádio odsud živě vysílalo tři víkendy, staralo se o doprovodný program a bylo slyšet po celých Pustevnách, které navštíví během této akce přes 60 000 návštěvníků.
Hitrádio Orion vysílalo z Pusteven už potřetí po roční pauze, která byla způsobena koronavirem. Ledové studio vzniklo v prosklené místnosti Horní stanice lanovky, design a výzdoba studia byla připravena dle valašských tradic. Vysílalo se zde vždy od 13:00 – 16:00 a mezi hosty vysílání patřili návštěvníci akce, horalé, rolbaři, řezbáři a osobnosti Moravskoslezského a Zlínského kraje. Promotým Hitrádia Orion se také už od dopoledních hodin staral o doprovodný program venku, pořádal různé soutěže a s návštěvníky se i tančil.
,,Reakce návštěvníku Beskyd byla skvělá. Když vidíte ty davy lidí, kteří vyrazili na hory jen proto, aby se s námi potkali, aby si udělali fotky a popovídali s moderátory, prostě víte, že regionální rádio má smysl. Že nabízí to, co žádné jiné médium. Máme velké štěstí, že takovou akci můžeme pořádat, že máme takové partnery, takové hory, takový tým. Ten mimochodem odvedl fantastickou práci. Jsem za to velmi vděčný,“ popisuje event Ledové studio programový ředitel Hitrádií, Michal Merenda.
Hitrádio Orion zažilo opravdu netradiční leden, vysílalo živě z rolby, moderátoři se otužovali v ledových kádích a poskytovali z nich také rozhovory. Na horách také vařilo s předním moravským šéfkuchařem Davidem Valíčkem.
„Osobně si myslím, že tohle je jedna z budoucností rádia coby média. Nevysílat pro posluchače, ale s nimi. To neumí žádný Instagram, žádné Spotify. Děláme z našich posluchačů a regionu přímou součást našeho programu. Jsme v Beskydech vidět, a Beskydy jsou v našem vysílání slyšet. Dáváme rádiu vizuální podobu a lidský rozměr,“ vyhodnocuje Merenda a dodává: „Za poslední rok jsme vysílali z festivalů, kaváren, divadel, ZOO a dalších skvělých míst Moravy a Slezska. Tohle je další meta. Ukazujeme posluchačům a partnerům, že se nebojíme zkoušet věci, které u nás nikdo nedělal, a posouvat hranice standardu.“
Celý tento event byl také podpořen partnery Outlet Arena Moravia a pojišťovnou RBP. Oba klienti se do celého projektu zapojili, jak uhrazením produkčních nákladů, tak pro ně byla připravena spotová kampaň na míru včetně sponzoringů.
,,Je to skvělé promo a skvělá příležitost pro naše klienty, z nichž dva se stali partnery akce, pokryli finančně její produkci, a ještě si zaplatili skvělou kampaň. A to nemluvím o nových vazbách a přátelstvích, která jsme na horách vytvořili. Zároveň to byl skvělý teambuilding pro mé kolegy,“ uzavírá spokojeně Merenda.