Síť Hitrádií si pro své posluchače na letošní léto připravila netradiční projekt. Výherci letní soutěže se mohou zúčastnit jednoho ze sedmi soukromých a utajených koncertů, kde postupně zahrají Marek Ztracený, Mirai, Xindl X, nebo Mig 21. Celá soutěž odstartovala v půlce června na Hitrádiu FM Plus a vyvrcholí během srpna na Hitrádiu City 93,7 FM. Titulárním partnerem projektu je největší česká služba rozvozu jídla Dáme jídlo.
První tajný koncert Hitrádií a Marka Ztraceného v Plzni
Projekt „Dáme jídlo, dáme hvězdu” – to jsou unikátní koncerty, které si Hitrádia připravila ve spolupráci se společností Dáme jídlo a dalšími partnery. Na tento netradiční formát se mohou posluchači těšit v průběhu celého léta. O první ze série koncertů, který celý projekt odstartoval, se postaralo Hitrádio FM Plus s Markem Ztraceným. „Úvodní Tajný koncert Hitrádia FM Plus v Plzni se mimořádně vydařil a všech 160 návštěvníků odcházelo nadmíru spokojeno. Nadšení z jedinečného formátu, kdy si vybraní posluchači Hitrádia mohou užít koncert připravený doslova jen pro ně, neskrýval ani zpěvák Marek Ztracený. Pochvaloval si jak milou atmosféru, tak závěrečnou autogramiádu, během níž se vyfotil snad s každým návštěvníkem koncertu“, shrnuje Lukáš Nádvorník, ředitel Mediaparku ze skupiny Media Bohemia, který je zodpovědný za celou produkci všech koncertů.
Další z koncertů proběhl ve čtvrtek 2.7., kdy si vybraní posluchači užili koncert s moravskou partičkou Mirai, která pod záštitou Hitrádia Faktor vystoupila v Českých Budějovicích. Šňůra dále pokračuje s Hitrádiem Černá Hora, Hitrádiem Orion, Hitrádiem City Brno, Hitrádiem Vysočina a vše vyvrcholí na Hitrádiu City 93,7 FM v Praze.
Titulárním partnerem tohoto netradičního letního formátu je Dáme jídlo, největší česká služba rozvozu jídla, která spolupracuje s více než 3 000 restauracemi ve 170 obcích po celé České republice. „V Dáme jídlo dlouhodobě pracujeme na tom, abychom zákazníkům šetřili drahocenný čas a nabídli jim co nejširší paletu pokrmů, kuchyní a tím pádem i chutí a zážitků, které si lidé mohou vychutnat nejen v kanceláři nebo v pohodlí domova, ale třeba i sdílet s partou přátel venku na jejich oblíbených místech. Tajné letní koncerty Hitrádií nám do toho velmi dobře zapadají, proto jsme se rozhodli je podpořit. Věříme, že účastníci všech sedmi akcí si tento jedinečný zážitek užijí na maximum a k hudebnímu zážitku s rodinou a přáteli si vždy dopřejí něco dobrého na zub a k pití od našich partnerů z řad restaurací,” popisuje Břetislav Stromko, ředitel marketingu společnosti Dáme jídlo.
Dalšími partnery projektu jsou Junivel a Oriflame. „S tímto projektem jsme se spojili, abychom podpořili kulturní vyžití v této době a zároveň inspirovali dámy (i pány), aby se o sebe starali s péčí, a abychom jim připomněli, že krása není jen o tom, jak vypadáme, ale také o tom, jak žijeme a jak se cítíme. Na našem webu naleznou kromě e-shopu i spoustu inspirace a tipů pro hezčí dny,“ doplňuje Pavla Mencová, Sales support coordinator z Oriflame.
Jak se do soutěže zapojit?
Pokud si chcete užít nevšední atmosféru jednoho ze sedmi utajených koncertů, nezapomeňte poslouchat Hitrádio. Mechanika soutěže je jednoduchá – stačí pozorně poslouchat vysílání a jakmile zazní dva konkrétní české hity dne bezprostředně za sebou, je to signál, že je třeba vytočit číslo do studia a dovolat se jako třetí v pořadí. Pak už stačí jen správně odpovědět na soutěžní otázku. Každý výherce získá celkem 6 vstupenek a tento exkluzivní a neopakovatelný zážitek tak může sdílet s 5 přáteli.