MEDIA BOHEMIA může koupit polovinu v Rádiu ZET, obchod povolil úřad

Mediální skupina MEDIA BOHEMIA může získat poloviční podíl ve společnosti, jež provozuje publicistické Radio ZET. Skupiny Lagardere a MEDIA BOHEMIA tak budou soukromou stanici s převahou mluveného slova vlastnit napůl.

Ilustrační foto Shutterstock.com

Ilustrační foto Shutterstock.com

Žádost o o udělení předchozího souhlasu s převodem části jejího obchodního podílu ve společnosti Radio ZET z Lagardere na MEDIA BOHEMIA byla podána 14. března na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Souběžně s tím šla i žádost o posouzení obchodu ze strany Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. A právě ten nyní rozhodl, že obchod povoluje.

Formálně tedy nic nebrání tomu, aby obě mediální skupiny vlastnily projekt publicistického Rádia ZET společně. „S ohledem na to, že Lagardere Active ČR se snaží udržet a zejména i navyšovat kvalitu poskytovaných služeb v rámci rádia ZET, bylo vhodné zapojit do spolupráce v rámci této stanice dalšího strategického partnera,“ uvedla v březnu skupina Lagardere Active ČR v tiskové zprávě.

Právě skupina MEDIA BOHEMIA se pro Lagardere stala nejlepší možnou volbou, protože obě strany již mají zkušenost z těsné obchodní spolupráce v rámci největšího rádiového mediálního zastoupení RADIOHOUSE.

Od tohoto spojení si slibujeme zejména rozvoj plurality programové nabídky a informací v oblasti vysílání, což bude mít pro posluchače velký přínos,“ řekl Michel Fleischmann, prezident Lagardere Active ČR.

Rádio ZET se specializuje na zpravodajství a publicistiku doplněnu hudbou. Vysílá na frekvencích, které dlouhodobě patřily programové síti BBC World Service. Právě s BBC se Rádio ZET dělí o své frekvence.

Fanoušci mezinárodního zpravodajského vysílání BBC mohou poslouchat původní program v angličtině ve večerních a nočních hodinách. Přes den se objevuje zpravodajský a informační proud z produkce Rádia ZET.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .