FOTOGALERIE UVNITŘ – Pod heslem „Sky is the limit“ komunikuje společnost Media Marketing Services své obchodní produkty zaměřené na rozhlasový trh. Největší mediazastupitelství na rozhlasovém trhu se začalo zaměřovat na přímou komunikaci s velkými zadavatelům reklamy. Při této příležitosti uspořádalo i společenský večer v netradičních prostorách simulátoru letadel Airbus.
Rozhlasová reklama bez limitů, akce za účasti významných klientů
Společenský večer proběhl za účasti obchodních a marketingových ředitelů rady významných zadavatelů reklamy na českém trhu. Společnost Media Marketing Services, jež patří do portfolia skupiny Media Bohemia, tak připravila jedno ze setkání s významnými klienty, jehož cílem je podpora přímého prodeje rozhlasové reklamy a přímá komunikace s významnými zadavateli.
Tímto MMS pokračuje ve své strategii přibližování se ke klientům, což může pomoci dále posílit pozici skupiny nejen na trhu rozhlasové reklamy. MMS připravilo několik speciálních klientských programů, v rámci kterých nejen komunikuje škálu svých služeb s přímo velkým inzerentům, ale i proaktivně představuje výhody rádiové inzerce a její synergie například s on-line reklamou.
Rádio v roli efektivní a cenově dostupné komunikace
Nyní vám redakce RadioTV nabízí pohled na jeden z klientských večerů skupiny, který se odehrál v prostorách leteckého simulátoru iPilot.me za účasti nejvýznamnějších reklamních zadavatelů. Mezi přítomnými byl například marketingový manager skupiny ČEZ Milan Mika, šéf marketingu Komerční banky David Šmahel, marketingová ředitelka Equa Bank Henrieta Arslanová nebo Martin Smrž z obdobné pozice ve společnosti UPC Česká republika.
Společnost Media Marketing Services v posledních měsících reaguje na měnící se situaci na inzertním trhu a přenastavuje činnost svých obchodních týmu tak, aby dokázaly lépe poskytovat přímé konzultantské služby samotným zadavatelům reklamy. „Jde o důležitou součást naší obchodní politiky. Chceme i nadále využívat významnou komunikační sílu, kterou poskytují komerční rádia svým reklamním klientům. I když je konkurence jiných mediatypů, především televize, stále silnější, rádiím se daří zachovávat pozici efektivního a cenově dostupnějšího média,“ řekl pro server RadioTV Karel Vágner, partner skupiny Media Bohemia a obchodní ředitel rozhlasového mediazastupitelství MMS.
Fotogalerie z večírku
Na levém snímku Zdeněk Kus a Tereza Vašíčková z mediazastupiteství MMS, na pravé fotce marketingový ředitel UPC Česká republika Martin Smrž, Karel Vágner /Media Bohemia/ a Jaroslav Vavřina, ředitel značky Harley Davidson v České republice. Foto: Media Bohemia / MMS
Vlevo pohled do prostor leteckého simulátoru iPilot.me, vpravo dva nadějní piloti v kokpitu – Karel Friml a Petr Majer, konzultanti Media Marketing Services.
Na fotografii vlevo Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS a Tomáš Knebl, výkonný ředitel Maxis Group. Na fotografii vpravo Juraj Juhacz, ředitel pro značku Dolce Gusto v České republice, společnost Nescafé.
Na fotografii vlevo marketingová ředitelka Equa Bank Henrieta Arslanová, na pravé fotografii marketingový ředitel skupiny ČEZ Milan Mika.
Na fotografii vlevo odevzdávání cen pilotům na trenažeru pro nejhladší přístátí večera. Na pravé fotografii se partner skupiny Media Bohemia Karel Vágner loučí s účastníky večera.
Fotografie: Media Marketing Services / Media Bohemia / redakce RadioTV