Nejsilnější rozhlasové zastupitelství RADIOHOUSE si týdně naladí už 5,372 mil. lidí, denní zásah se zlepšil na 3,507 mil. lidí. Vyplývá to z aktuální vlny výzkumné studie SKMO RadioProjekt, jejímž závěrem je růst čistého zásahu v populaci 12-79 let u všech národních kupláží oproti předchozímu sledovanému klouzavému pololetí.
Sledované období dále potvrdilo RADIOHOUSE na pozici leadera na trhu rozhlasové reklamy, která meziročně podle odhadů SKMO rostla v prvním čtvrtletí o 3,8 %.
„Naše produkty se klientům osvědčily. Jejich efektivní složení je dlouhodobě zárukou dobrého výkonu reklamy i snižování rizika investic reklamních zadavatelů,“ říká Michal Beran, ředitel divize agenturního prodeje RADIOHOUSE.
Aktuální čistý zásah kupláží RADIOHOUSE
Produkt (kupláž) | Týdenní zásah v tis. | Denní zásah v tis. |
---|---|---|
RADIOHOUSE Total | 5 372 | 3 507 |
RADIOHOUSE Výběr Family | 3 797 | 2 267 |
RADIOHOUSE Výběr Active | 4 111 | 2 548 |
RADIOHOUSE Region | 2 991 | 1 714 |