Výsledky poslechovosti v rámci průzkumu RadioProjekt za první pololetí 2015 potvrdily mediazastupitelství RADIOHOUSE pozici absolutního leadera trhu v ČR. Týdně si některé z jeho rádií naladí 5,323 mil. posluchačů, denně pak 3,511 mil. lidí.
Nejsilnější produkt osloví 72 procent rozhlasové populace týdně
RADIOHOUSE zastupuje rozhlasové stanice dvou nejsilnějších skupin na trhu – Media Bohemia a Lagardere. Podíl na celkovém poslechu rádia dosahuje 51,3%. Nejsilnější produkt RADIOHOUSE TOTAL si každý týden naladí 72 % rozhlasové populace.
„Jsem rád, že Radiohouse si stále udržuje svoji unikátní pozici a zadavatelům nabízí to nejlepší, co doposud na českém rozhlasovém trhu bylo. Potěšily mě zejména výsledky Frekvence 1 a Fajn radia,“ vysvětluje ředitel RADIOHOUSE Michal Beran.
RADIOHOUSE zastupuje nejen celoplošné stanice Frekvence 1 a Evropa 2, ale i nejsilnější regionální skupinu Rádio BLANÍK, dále rozhlasové sítě Fajn radio, Hitrádio nebo RockRadio a řadu dalších stanic.
Rozhlasové vysílání poslouchá až 84 procent lidí
Prezentace čistých investic do rozhlasové reklamy, která Radioprojekt tradičně doprovází, ukazuje pokračující růst regionálních trhů a pokles na straně mediálních agentur.
Sílu rádia jako mediatypu potvrdilo srovnání studie „Why radio“z USA s vybranými ukazateli ze studií v ČR. Rádio si nadále udržuje svůj vysoký potenciál „Jednak se ukázalo, že rádio v průběhu roku je stabilní nejen v ČR, ale i na tak velkém trhu jakým je USA, kde celkový zásah dosahuje až 91% obyvatel. V České republice je tato hodnota 84%. V rámci studie je vidět i potenciál růstu online poslechu rádia v ČR, kde online rádia poslouchá 15% populace,“ dodává marketingový ředitel RADIOHOUSE Milan Kalouš.