Mediazastupitelství RADIOHOUSE představilo ceníky rádií pro rok 2016

Mediazastupitelství RADIOHOUSE připravilo pro rok 2016 nové ceníky reklamního času i speciálních operací zastupovaných rádií. Chce v nich zvýhodnit klienty, kteří nakupují kupláže – balíčky kombinující reklamu na více rádiích.

radio-on-air

Kvůli zvýšené poptávce po reklamním čase celoplošných rádií dojde od 1. ledna 2016 k mírné úpravě cen v prime time, změna však většinou nepřesáhne 2%. „Pro rok 2016 bude nárůst cen nejmenší u balíčků kombinujících více rádií. Vzhledem ke stabilní poslechovosti našich rádií tak nabídneme klientům využívající balíčky větší vnitřní slevu a v konečném důsledku i velmi výhodné CPT,“ vysvětluje Michal Beran, ředitel divize agenturního prodeje společnosti RADIOHOUSE.

Přímo do ceníku celoplošných stanic zařadil RADIOHOUSE také sítě regionálních stanic Blaník, Hit rádií a Fajn rádií. Snahou je v tomto případě především zvýšit pohodlí a urychlit plánování klientům a specialistům z mediálních agentur.

Změny se dočkají od začátku roku 2016 také ceny speciálních operací. „Jednak dochází k větší standardizaci formátů napříč portfoliem stanic, což přispěje ke snazší orientaci u klientů i agentur. Dále dojde k diferenciaci cenové hladiny produktů speciálních operací dle reálné poptávky, pro spravedlivější rozložení reklamního času v rámci vysílání i vůči klientům,“ říká Karel Friml, ředitel divize podpory prodeje.

Přitom dodává, že pro rok 2016 RADIOHOUSE také personálně posílil tým speciálních operací s cílem usnadnit přípravu komunikačních kampaní klientů, zkrátit reakci na zadané poptávky a posílit hodnotu kreativních řešení.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: