Dlouholetý vrcholový manažer skupiny Lagardere Active v České republice Miroslav Hrnko nastoupil na pozici generálního ředitele rozhlasového zastupitelství RADIOHOUSE. Jde o společný podnik mediálních skupin Lagardere Active a Media Bohemia.
Miroslav Hrnko se včera ujal funkce generálního ředitele RADIOHOUSE s.r.o. Bude mít na starosti řízení společnosti s cílem posílit rozvoj tržeb a pozici předního mediálního zastupitelství na českém trhu. Tento krok následuje poté, co minulý týden opustil všechny funkce v Lagardere Active ČR, kde dosud působil.
„V minulosti jsem měl možnost sledovat, jak se RADIOHOUSE, tento stále poměrně mladý subjekt na českém mediálním trhu, postupně úspěšně etabluje a rozvíjí. Nyní se budu na tomto rozvoji přímo podílet. Chci využít výjimečných schopností jeho lidí i zastupovaných značek k dynamickému rozvoji nových řešení a posílení přidané hodnoty pro majitele i naše klienty,“ říká nový generální ředitel Miroslav Hrnko.