Metropolitní hudební Radio City 93,7 FM zná svoje posluchače velmi dobře. Díky aktuální kampani „My jsme City, kdo jsi ty„, je bude znát ještě lépe. Pro sebe i své posluchače připravilo netradiční průzkum.
Za první týden se do průzkumu přihlásilo přes 2000 posluchačů
Primárním cílem výzkumu je zmapovat nejrozšířenější křestní jména mezi posluchači Radia City. Doplňujícími údaji jsou bydliště, věk, nejoblíbenější místo v Praze, nejoblíbenější písnička atd.
Známe celou řadu výzkumů pro potřeby rádiového trhu. Výzkum poslechovosti, hudební testy, programové analýzy atd. Průzkum v rámci kampaně My jsme City, kdo jsi ty, je ale přece jen unikátem z mnoha důvodů. Je největším v historii Radia City a disponuje i dalšími „nej“ jako jsou „nejrychlejší, nejzábavnější a nejjednodušší“.
“Posluchači Radia City jsou velmi loajálními. Za první týden kampaně se jich do výzkumu přihlásilo přes 2000. Na webu radiocity.cz se dotazujeme odlehčenější formou, než jak je u průzkumů obvyklé. Mohu dále prozradit, že jde o první fázi kampaně. Druhá část bude ještě hravější a posadí Pražany v nadsázce řečeno na jejich zadní část,” říká Martin Maďarka, pověřený řízením programu Radia City.
Průběžné výsledky průzkumu
Dosavadní průběžné výsledky průzkumu My jsme City, kdo jsi ty, lze sledovat na webových stránkách www.radiocity.cz v podobě přehledných grafů nebo v samotném vysílání Radia City.