Jako poněkud překvapivé může působit rozhodnutí lídra trhu, provozovatele nejposlouchanějšího Rádia Impuls, spustit na středních vlnách sesterskou stanici. Nové středočeské rádio s pracovním názvem Impuls AM pro starší posluchače ale působí poměrně logicky, zejména jako alternativa vůči chystané stanici mluveného slova, kterou připravuje Český rozhlas.
Když ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák nastínil myšlenku, že jeho společnost uvede v průběhu příštího roku na trh novou středočeskou stanici, působila tato informace poněkud zvláštně. Rozhlasový trh přece jen není v nejlepší kondici a spouštět nové rádio, navíc na středních vlnách, by asi nebyl v této době nejlepší nápad. Jenomže tato myšlenka dává logiku, když si uvědomíme, že Český rozhlas hodlá na středních vlnách umístit svoji stanici mluveného slova, která nahradí současné okruhy ČRo Česko, ČRo 6 i Leonardo. A dalším důvodem k expanzi je fakt, že Londa kromě Impulsu provozuje jen pražské Rádio RockZone. Každý z větších mediálních domů přitom postupně rozšiřuje své portfolio, a ani Londa nemůže být v tomto směru výjimkou.
Český rozhlas u části posluchačů zcela jistě oživí zájem o střední vlny a snaha Impulsu získat část obecenstva na tomto poli je logická. Nasvědčuje tomu i formátové nastavení – Impuls AM by měl hrát převážně českou hudbu a mířit na cílovou skupinu posluchačů starších 45 let. Programové prvky zatím provozovatel nekonkretizoval. Ředitel Impulsu Jiří Hrabák ale řekl, že nepočítá s výrazným rozšířením stávajícího týmu.
Hlavním produktem společnosti Londa zůstává nejposlouchanější Rádio Impuls, které si jednou týdně naladí 2,1 mil. posluchačů. Pražskou stanici RockZone 105,9 FM poslouchá 61 tisíc lidí týdně. Londa před deseti lety zkoušela uvést na trh i informačně-dopravní rádio pro Prahu. Produkt s názvem Rádio Info ale na trhu neuspěl a po relativně krátké době došlo ke změně názvu a formátu na současný RockZone.