Tiskovým mluvčím Českého rozhlasu se od 1. října stane Jiří Hošna. V minulosti působil jako novinář v České tiskové kanceláři a Mladé frontě Dnes. Od roku 2008 se profesně specializuje především na korporátní komunikaci.
Ve funkci nahrazuje Terezu Krásenskou
Devětatřicetiletý Jiří Hošna absolvoval v roce 2002 Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor český jazyk a literatura. Po studiích pracoval několik let v agenturním zpravodajství v České tiskové kanceláři. Žurnalistickou praxi vykonával také jako redaktor Mladé fronty Dnes.
Oborem public relations se začal intenzivně zabývat, když zastával post mluvčího Královéhradeckého kraje. Věnoval se zejména externí komunikaci, rozvoji vztahů s novináři a také marketingovým aktivitám. V rámci evropských projektů se podílel na tvorbě komunikačních a marketingových strategií pro oblast veřejné správy.
Přichází z agentury AMI Communications
Před nástupem do Českého rozhlasu působil na manažerské pozici v agentuře AMI Communications. Specializoval se především na korporátní a krizovou komunikaci, nová média a online řešení. Zajišťoval PR aktivity pro významné obchodní společnosti, například pro firmy Veolia či Unilever.