Radio
V dnešním díle našeho letního seriálu se zaměříme na soukromá celoplošná rádia. Podíváme se jak na obě celoplošky - Ráááádio Impuls a Frekvenci 1 - tak i na tu třetí "skoroceloplošnou" Evropu 2. Příští týden pak nahlédneme d...
Ve vysílání Radia Hey Ostrava a Brno začíná tento týden Srpen českých bigbítových legend, ve kterém rádio každý týden nabídne pohled na jednu z legend české hudební scény. Vzpomínkový cyklus odstartuje skupinou Precedens, následova...
Na středu 1. srpna je plánována výluka vysílače Kleť z důvodu pravidelné údržby zařízení. Vysílání ČRo České Budějovice bude zajištěno náhradním vysílačem (také na 106,4 MHz) s vyzářeným výkonem pouze 10 kW (za běžného p...
Reklamním rozhlasovým seriálem se snaží zaujmout své budoucí klienty jedna německá pojišťovna. Příští týden jim nabídne rozhlasovou hru na pokračování. Trochu to možná připomíná počátky rozhlasu v Americe, kdy reklama předzname...
Jihočeské (Hit)rádio Faktor připravilo pro své posluchače výstavu, díky níž se může každý alespoň na chvíli ponořit do rozhlasové kuchyně, třeba až do doby před 16ti lety, ale také do vypjaté situace za povodní v roce 2002, kdy t...
Prázdniny jsou v plném proudu a my pokračujeme v našem seriálu o létě v programu českých rozhlasových stanic. Řadu soutěží, off-air akcí, programových změn a dalších novinek pro své posluchače připravili i v Rádiu Jizera, Fajn rádi...
Minule jsme si představili pirátská rádia, dnes se podíváme na ta, která mají licenci a vysílají zcela legálně. Tento legální trh je ale ovlivněn pirátskými stanicemi. Po nich se některá rádia jmenují, jiná najala osobnosti z těchto...
Dalším dílem pokračuje náš seriál o letních specialitách, které pro své posluchače připravily české rozhlasové stanice. Jedná se o celou řadu soutěží, speciálních pořadů a off-air akcí. Dnes se podrobněji podíváme na novinky n...
Výzkumná studie společnosti Gallup & Robinson analyzuje emocionální dopady rozhlasové a televizní reklamy. Podle závěrů této studie, která využívá obličejové elektromyografie, jsou emocionální účinky vyvolané reklamou v obou medi...
Odborná literatura i beletrie pro rozhlasáky je běžnou součástí německého trhu. U nás bohužel ne. Stejně tak chybí na našem trhu řada dalších služeb, které se vážou na rozhlasový svět. Rozhodně tu nepřekypujeme firmami, které nab...