Radio

Reklamním rozhlasovým seriálem se snaží zaujmout své budoucí klienty jedna německá pojišťovna. Příští týden jim nabídne rozhlasovou hru na pokračování. Trochu to možná připomíná počátky rozhlasu v Americe, kdy reklama předzname...
26. 7. 2007
Jihočeské (Hit)rádio Faktor připravilo pro své posluchače výstavu, díky níž se může každý alespoň na chvíli ponořit do rozhlasové kuchyně, třeba až do doby před 16ti lety, ale také do vypjaté situace za povodní v roce 2002, kdy t...
25. 7. 2007
Prázdniny jsou v plném proudu a my pokračujeme v našem seriálu o létě v programu českých rozhlasových stanic. Řadu soutěží, off-air akcí, programových změn a dalších novinek pro své posluchače připravili i v Rádiu Jizera, Fajn rádi...
24. 7. 2007
Frekvenci 1 v současnosti patří až třetí příčka v žebříčku nejposlouchanějších stanic a jeho ztráta na vedoucí Rádio Impuls se stále zvětšuje. I to byl jistě jeden z důvodů, proč stanice připravila na léto celou řadu novinek. ...
24. 7. 2007
Minule jsme si představili pirátská rádia, dnes se podíváme na ta, která mají licenci a vysílají zcela legálně. Tento legální trh je ale ovlivněn pirátskými stanicemi. Po nich se některá rádia jmenují, jiná najala osobnosti z těchto...
23. 7. 2007
Společnost Londa spol. s.r.o, držitel licence pro vysílání celoplošného Rádia Impuls a pražského rádia RockZone 105,9, má nového jednatele. Stal se jím pan Rainer Poelmann, zastupující v Londě společnost Eurocast GmbH. Ta vlastní v Lond...
23. 7. 2007
Nový projektový manažer Noro Meszároš přinesl do vysílání Radia Zlín celou řadu novinek. Již koncem června stanice najela na novou programovou strukturu, nabírá do týmu nové lidi a rozjela celou řadu on-air i off-air letních akcí. Tou ...
20. 7. 2007
Dalším dílem pokračuje náš seriál o letních specialitách, které pro své posluchače připravily české rozhlasové stanice. Jedná se o celou řadu soutěží, speciálních pořadů a off-air akcí. Dnes se podrobněji podíváme na novinky n...
18. 7. 2007
Výzkumná studie společnosti Gallup & Robinson analyzuje emocionální dopady rozhlasové a televizní reklamy. Podle závěrů této studie, která využívá obličejové elektromyografie, jsou emocionální účinky vyvolané reklamou v obou medi...
17. 7. 2007
Odborná literatura i beletrie pro rozhlasáky je běžnou součástí německého trhu. U nás bohužel ne. Stejně tak chybí na našem trhu řada dalších služeb, které se vážou na rozhlasový svět. Rozhodně tu nepřekypujeme firmami, které nab...
16. 7. 2007