Radio

Curyšské DJ Radio obdrželo licenci a může tak konečně do éteru. Původně internetové rádio, které se straní mainstreamu, se teď dostane k většímu okruhu případných posluchačů. Department pro životní prostředí, dopravu, energii a ...
3. 3. 2005
Oficiální průzkum poslechovosti Mediaprojekt jako společný projekt tiskových a rozhlasových médií může brzy skončit. Zatímco rádia jsou s ním spokojeny, tisky k němu mají výhrady. Jakým způsobem se dále povede průzkum poslechovosti v...
Nejposlouchanější soukromá rozhlasová stanice nasadila od 1. března novou grafiku. Po dlouhých letech jde o první výraznou změnu loga jednoho z rádií nejúspěšnějšího rozhlasového domu Frekvence 1/Evropa 2. První náznaky o změně při...
1. 3. 2005
V neděli magazín Česká média zveřejnil zajímavý rozhovor s předsedou Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Petrem Pospíchalem. Vzhledem k tomu, že mne některé odpovědi předsedy Rady příliš neuspokojily, rád bych své pochybnosti...
27. 2. 2005
Dnes okolo 22:30 utichlo vysílání pražských rádií Expres a Classic FM. Ve stejnou dobu přestaly fungovat internetové servery iDnes.cz a lidovky.cz, které spadají pod stejného vlastníka. Důvodem je totální kolaps elektrické sítě v nové ...
26. 2. 2005
Lidé jsou už od přírody soutěživí a potřebují stále poměřovat své výkony s výkony ostatních. Porovnávání jednak stimuluje k větším výkonům a navíc u kolegů můžeme čerpat inspiraci. To platí pro všechny obory lidské činnos...
25. 2. 2005
Prešovské Rádio Flash sa onedlho stane súčasťou mediálnej skupiny GES a pravdepodobne sa začlení do pripravovanej siete Rádií HEY! V utorok s tým súhlasila Rada pre vysielanie a retransmisiu. Vďaka tejto akvizícii získa GES pokrytie na vý...
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém posledním zasedání rozdala další sadu dokrývačů. Nejvíce si polepšilo Radio Proglas, které získalo tři nové kmitočty, dvě frekvence přidělila Rada Radiu Krokodýl a jeden vysílač z...
24. 2. 2005
Výdaje do reklamy v České republice letos dosáhnou 17,796 miliardy korun, což je téměř o čtyři procenta více než v loňském roce. Největší díl z reklamního koláče tradičně získají televize následované tiskem. S velkým odstupem b...
23. 2. 2005
V médiích je dlouhodobě přetřásána otázka, zda zvyšit či nezvýšit koncesionářské poplatky, ovšem v době rozmachu internetu a mobilních technologií se poněkud zapomíná na otázku, za které přístroje je třeba podle zákona platit. ...
21. 2. 2005