Radio

Statistiky říkají, že v autě poslouchá rádio jen 6% posluchačů. Přesto většina rádií věnuje dopravním informacím poměrně velký prostor. Čím to je? Dnes se podíváme, jak je to na Slovensku, příští týden se zaměříme na Česko...
19. 11. 2004
Pirátské vysílače každopádně patří k dějinám rozhlasu a na jeho vývoji se samozřejmě nějak podepsaly. S pirátským vysíláním se setkáme např. ve 2. světové válce, kdy jich najdeme několik. Pirátské vysílání vystopujeme i pře...
18. 11. 2004
Jiří Wagner - Neviditelný pesRáno 17. listopadu mě jako obvykle probudilo rádio, které používám místo budíka. Neurčitě jsem zaregistroval nějakou stařičkou písničku Heleny Vondráčkové ještě z doby reálného socialismu, ale když s...
18. 11. 2004
Český rozhlas by chtěl v dohledné době spustit zkušební pozemní digitální vysílání tří nových okruhů ve formátu DAB. Kromě zpravodajské all news stanice, která by byla do určité míry propojena s Radiožurnálem, jde o variaci ČRo ...
15. 11. 2004
Vášně vzedmuté posledním výstupem průzkumu poslechovosti - Mediaprojektu - pomalu utichají. Jaká vlastně přinesl průzkum překvapení? Proč klesá Radio Impuls? A kde je třeba hledat důvody dalšího nárůstu Evropy 2? O tom jsme si povíd...
14. 11. 2004
V třetí části článku se budeme věnovat krajům na východě republiky, což se v našem rozdělení vztahuje na kraje Jihomoravský, Olomoucký, Zlínský, Moravskoslezský a Vysočina. Následující grafy zobrazují poslechovost v posledních sed...
12. 11. 2004
Ve druhé části článku se budeme věnovat krajům ve středu republiky, což se v našem rozdělení vztahuje na kraje Jihočeský, Liberecký, Královéhradecký a Pardubický. Následující grafy zobrazují poslechovost v posledních sedmi dnech (w...
10. 11. 2004
V první části článku se budeme věnovat krajům na západě republiky, což se v našem rozdělení vztahuje na Prahu a kraje Středočeský, Ústecký, Karlovarský a Plzeňský. Následující grafy zobrazují poslechovost v posledních sedmi dnech...
9. 11. 2004
Výsledky posledního průzkumu poslechovosti jsou známy už několik dní, takže jsou na řadě komentáře. O názory jsme požádali zástupce několika stanic a reklamních sítí, zde jsou odpovědi těch, kteří na naši výzvu reagovali. Duš...
9. 11. 2004
Desítky nebo stovky stejných rádií mají šanci se prosadit asi jen těžko. I k nám už naštěstí dorazil trend dělat rádia zaměřená na užší cílové skupiny. Například na ženy, řidiče nebo pro studenty. Velice zajímavou cílovou sk...
5. 11. 2004