Radio

Brno. Metropole, která si mě nikdy nezískala. Marně tápu nad tím, proč tomu tak je. Že by to bylo opravdu kvůli té nudě v Brně? Rozhodl jsem se přenocovat v kempinku u Brněnské přehrady. Tady to musí žít, říkám si při pohledu na st...
23. 7. 2004
Druhé turné po Čechách a Moravě přineslo zajímavé zjištění. V oblasti Hané se poslouchala převážně celoplošná rádia (Impuls, Frekvence 1, Evropa 2), v dalších částech Valašska, Slovácka a Vysočiny tomu bylo už jinak. Přesto ž...
21. 7. 2004
Radio Impuls mění po čtyřech letech programového ředitele. Hana Andělová nastupuje od 1. září do české redakce BBC a na její místo nastoupí Jiří Körber, který v současnosti působí v Radiu Impuls na pozici koordinátora ranního vys...
21. 7. 2004
Krátky posluch slovenských rádií poukazuje na osobitný prístup Rádia Expres pri prezentovaní svojej značky vo vysielaní. Možno sa domnievať, že práve agresívna identifikácia patrí medzi rozhodujúce zbrane, ktorými Expres poráža svojic...
21. 7. 2004
Digitalizace jako budoucnost teleshoppingu – hlásá jeden z červencových titulků ČTK a v textu zprávy se dále uvádí, že klesající objem teleshoppingového prodeje v letošním roce může vynahradit rozvoj trhu spojený s nástupemdigitáln...
19. 7. 2004
Brainstorming je v každém případě základem pro vytváření nových promoakcí. Občas ale takový brainstorming přijde při pohledu na jiné tělesné partie než je mozek. Německé Hit-Radio Antenne 1 má pro své posluchačky nebo vlastně pro ...
16. 7. 2004
Viacerí rozhlasoví priaznivci si môžu klásť otázku, v čom tkvie úspech celoslovenských rádií. Čo robia celoplošné stanice lepšie oproti skromným lokálnym a regionálnym rádiám, keď väčším vysielateľom systematicky stúpa počúva...
16. 7. 2004
Komplexně o programu regionálního studia Českého rozhlasu Hradec Králové (ČRo HK) ředitel Jiří Kánský říká: "Na regionální zpravodajství klademe největší důraz." Ovšem nejen na toto téma jsme se společně bavili. Třeba také o h...
14. 7. 2004
Jedna z největších regionálních stanic v Česku je na prodej. Americká společnost Metromedia International Inc., která zprostředkovaně ovládá 85 procent licencované společnosti Country Radio s.r.o., nabídla svůj podíl v balíku s rozhla...
14. 7. 2004
Pri sledovaní diania u našich západných susedov ma občas pochytí 'blbá nálada'. Tamojší vysielatelia sa krkolomne bijú o to, kto z nich sa dostane do éteru. U nás je priam zázrak, ak sa v licenčnom konaní vôbec objaví nejaký nový - a t...
13. 7. 2004