V pondělí 18. listopadu se rozsvítí světla zbrusu nového studia Radia Zlín. Na moderátory tak čeká jedno z nejmodernějších pracovišť v českém éteru a na posluchače lepší zážitek z vysílání a kvalitnější zvuk.
....Radio
V těchto dnech si samozřejmě i na BLANÍKU připomínáme řadu osobností, které souvisí s třicátým výročí sametové revoluce. Jednou z těch zcela zásadních je zpěvačka Marta Kubišová, říká ředitel Rádia BLANÍK Dan Rumpík.
....Předvánoční koncert „Rádio srdcem pro Život dětem“ proběhne v sobotu 7.prosince na Staroměstském náměstí. Vystoupí řada známých interpretů české hudební scény, v čele s hudebníkem Tomášem Klusem a kapelami Slza či Support Lesbiens.
....Pražské Hitrádio City 93,7 FM navazuje na předvánoční tradici, v rámci které spojí metropoli prostřednictvím charitativního projektu Rozsviťte s námi Prahu. Už 13 let společně se svými posluchači rozdává radost a pomáhá.
....V předchozí vlně jsme psali o poklesu Radiožurnálu. Ten si však nově připsal až 51 tisíc posluchačů a díky tomu si upevnil druhou pozici v denní poslechovosti před Evropou 2. Nejposlouchanější zůstává Impuls.
....17. listopadu v 17.11 se rozezvoní zvony ve všech kostelích, ve městech, na vesnicích. Při příležitosti 30 let od pádu komunismu se v éteru veřejnoprávních a soukromých stanic rozezní píseň Modlitba pro Martu.
....Rozhlasová rodina Hitrádií hlásí překročení důležité hranice u profilů svých rádií na Facebooku. Na největší sociální síti mají profily Hitrádií už přes půl milion fanoušků. Facebook a Instagram patří k nedílné součásti komunikace.
....Poslech 17 nejlepších dokumentárních pořadů z vln Českého rozhlasu doprovázela tradičně nekompromisní debata. Ta tvůrcům dodává podněty k dalšímu rozvoji a náměty na nová díla. Přiblížíme vám oceněné dokumenty a další zajímavé pořady.
....Radio 1 bude v rámci 23. ročníku Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava vysílat zpravodajský servis o festivalových novinkách a uváděných filmech. Pořad se bude na Radiu 1 vysílat od 24. do 28. října.
....Společnost Radiohouse představila novou obchodní politiku na rok 2020. Kombinuje v ní celé produktové portfolio. Obohacuje jej o multimediální a digitální prvky. Chce konkurovat lepší cenou a důslednějším využitím výhod regionálního vysílání.
....