Podívejte se na náhledy první kampaně multimediálního projektu a Rádia ZET

zet-kampan-spolecnost-651-perex

Skupina Lagardere spustila první marketingovou kampaň k multimediálnímu projektu ZET, jehož součástí je stejnojmenný zpravodajský portál a rozhlasová stanice BBC, kterou v České republice provozuje právě skupina Lagardere v licenční spolupráci s BBC World Service. České vysílání této stanice hodlá Lagardere v budoucnu pojmenovat značkou Rádio ZET. Nyní programové bloky ve vysílání české BBC prezentuje pod označením Studio ZET.

Marketingová kampaň, kterou skupina spouští, představuje pilíře značky ZET – ekonomiku, společnost, vědu a kulturu. Objeví se v tisku, na internetu a také v podobě rádiových spotů. „Každému z pilířů značky ZET je věnována samostatná exekuce, která upozorňuje na nějaký zajímavý aktuální fenomén. Představujeme Zet jako médium, které se nebojí mluveného slova ani kontroverzních témat, které dokáže jít do hloubky a současně vybírá z přemíry informací, které nás obklopují, to důležité,“ říká Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardère Active ČR.

Podle aktuálních výsledků průzkumu RadioProjekt si rozhlasovou stanici BBC rádio z portfolia Lagardere denně naladí 19 tisíc posluchačů, týdně jde o 52 tisíc lidí.

zet-kampan-spolecnost-651-plakat

zet-kampan-ekonomika-651-plakat

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: