Jedna z nejposlouchanějších pražských stanic Rádio City 93.7 mění název, vizuální styl i zvukový obal. Rebranding Hitrádia City 93.7 rozšíří pokrytí rodiny Hitrádií o klíčový pražský trh s největší koncentrací zadavatelů reklamy, agentur a media buyerů.
Cílem je posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače
Očekávaný rebranding pražské stanice potvrdila skupina MEDIA BOHEMIA v tiskové zprávě. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia City 93.7 má posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-39 let.
Pražská stanice se jako Hitrádio City 93.7 představí od 1. května. Spolu s novým názvem a logem Hitrádio City 93.7 nasazuje nový zvukový obal, který je identický s celou formátovou rodinou Hitrádií.
„Zatímco nový zvukový obal bude shodný s Hitrádii, vizuální styl Hitrádia City 93.7 FM je odlišný. Nové logo sdílí s Hitrádii symbol srdce, ale více rozvíjí vztah rádia s Prahou,“ komentuje změnu Martin Maďarka, programový ředitel Hitrádia City 93.7.
Autorem nového vizuálního stylu je grafik Georgi Stojkov, který má za sebou úspěšnou spolupráci s Febiofestem, či kapelou Kryštof a je autorem celého nového vizuálního stylu Hitrádií. Dominantou nového loga se stává srdce. Nové logo je doplněné imageovým claimem „Jsme srdce, které hraje.“
Nový zvuk a vizuál. Programová filozofie zůstává
„Projekt spojení Rádia City 93.7 FM se značkou Hitrádia je jednou z hlavních marketingových prirorit letošního roku. Hitrádia potřebují silné a úspěšné Hitrádio City 93.7 FM jako ambasadora značky na pražském rozhlasovém trhu. Rádio City 93.7 FM potřebuje být Hitrádiem, protože to pro něj znamená budoucnost ve skupině silných regionálních rádií, která mají ambice i zázemí rozvíjet se a konkurovat celoplošným stanicím,“ říká Jan Neuman, programový ředitel a člen představenstva MEDIA BOHEMIA.
Zvukovou a vizuální změnou se nemění programová filozofie rádia. Hitrádio City 93.7 FM bude i nadále metropolitním hudebním rádiem, které přináší více hudby a méně slov, nejnovější zprávy z Prahy a nejrychlejší dopravní informace z metropole.
Rebranding Hitrádia City 93.7 odstartuje zvláštním vysíláním na 1. máje. Bude podpořen hrou Poslouchám Hitrádio City 93.7 FM, v rámci které budou posluchači soutěžit o 250.000,-Kč. On-air kampaň bude doplněna OOH kampaní, která bude komunikovat sedm vybraných části Prahy a online kampaní.