Mediální zastupitelství Radiohouse, patřící do skupiny Media Bohemia, na podzim loňského roku představilo projekt na podporu malých a středních podnikatelů a začínajících startupů. V rekordním čase tak byla zcela vyčerpána kapacita původně vyhrazených 300 smluv pro subjekty, kterých se dotýká ekonomická krize nejvíce. Mezi tyto klienty byl, rozdělen mediální prostor v hodnotě 56 milionů Kč. Radiohouse našel řešení i pro zbývající zájemce.
Zdroj: Radiohouse
Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje mimo jiné Rádio Blaník, 10 regionálních Hitrádí, Rock rádio, Fajn rádio a desítky internetových audio streamů radia.cz, spustilo v říjnu loňského roku podpůrný marketingový program RH 300 PRO. Zájem o využití programu předčil očekávání, během 3 týdnů projevilo zájem přes 1400 podnikatelů a program byl zcela naplněn ani ne za měsíc od svého spuštění.
Regionální obchodní ředitelé Radiohouse se svými týmy pořádali napříč všemi regiony v ČR odborná setkání se zástupci malých a středních podnikatelů. Diskutovali s nimi na téma aktuální ekonomická situace, hledali řešení, jak komunikovat ke svým zákazníkům v době krize, jak uchopit marketingovou strategii, jak krizi vytěžit pro své podnikání a otočit ji jako příležitost. Díky této podpoře a diskusi se už během prvních dnů Radiohouse ozvaly stovky menších firem, které se chtěly seriózně do programu zapojit. Maximální kapacita 300 smluv tak byla v programu RH 300 PRO brzy naplněna a tyto firmy budou moci čerpat současně s nejvýhodnějšími podmínkami i mediální prostor v podobě 3měsíční kampaně zdarma.
„Mám radost, že se do programu RH 300 PRO zapojilo mnoho malých regionálních firem, které před tím neměly možnost v rádiu komunikovat. Program byl ale vyčerpán během jednoho měsíce a s ohledem na omezený prostor, kterým ze zákona disponujeme, nebyla v rámci něho uspokojena kompletní poptávka. V takovém případě byla zájemcům nabídnuta vhodná alternativa v rámci dalších možností zastupitelství Radiohouse,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.
Součástí podpory je i kompletní marketingové poradenství, kdy odborníci napříč obory připravují pro podnikatele, kteří jsou součásti programu RH 300 PRO, speciální workshopy v jednotlivých regionech např. k tématu marketingová strategie, mediální plánování nebo správné vyhodnocování kampaní. „Kampaně budeme průběžně vyhodnocovat a pracovat s podnikateli na jejich rozvoji. Bude velmi zajímavé sledovat rozvoj a přínos rádia pro jejich podnikání,“ uzavírá Štěpán Ryska.