Jihomoravské Rádio Jih zařadilo do svého vysílání hned několik programových novinek. Tou nejzásadnější je nová soutěž o peníze, večerní program obohatily hudební speciály. V denním programu jsou nové zábavné prvky.
Hudební speciály a Bláznivé zprávy
V posledních týdnech a měsících obohatily večerní program Rádia Jih nové hudební speciály. Od neděle do středy je to Klub 90, tedy 90 minut největších hitů 90. let. Ve čtvrtek večer v tom samém čase je vysílán Taneční Klub 90, který nabízí ty největší diskotékové a taneční hity devadesátkové dekády a o víkendu, konkrétně v pátek a v sobotu večer je nachystána Československá párty, která nabízí nejen novější a starší, české a slovenské hity, ale také songy, které jsou mezi posluchači oblíbené, ale v rádiích často nehrají.
„Na jihu Moravy je víkendový večer věnovaný českým a slovenským hitům skvělým programem. U vína, piva či na grilovačce si každý rád poslechne hity, které miluje, rozumí jim a může si je zazpívat. Chceme se však odlišit od konkurence a tak do playlistu zařazujeme i jihomoravské kapely či interprety jako Harlej, Alkehol, Horkýže Slíže či Iné Kafé,“ říká Jan Štifter, ředitel programu a hudby Rádia Jih.
V denním vysílání se pak Rádio Jih zaměřuje kromě regionální informací a zajímavostí i na zábavu. Každé všední poledne mezi 12. až 13. hodinou jsou nově vysílány Bláznivé zprávy Radima Bánovského aneb svět se zbláznil, ještěže žijeme na jižní Moravě. V ranním vysílání je to pak Slovník života aneb život po třicítce s nadhledem a humorem.
Soutěž o peníze Hvězdy lov
Od pondělí 12. srpna navíc soutěží posluchači Rádia Jih o 5.000 Kč na ruku ve hře Hvězdný lov. Její princip je jednoduchý, stačí ve vysílání zaměřit cíl v podobě oblíbeného interpreta, zavolat jako první do studia a pět tisíc korun je výhercovo.
„Letitá soutěž Čí je to Jih? se již vyčerpala a tak jsme přemýšleli nad novou soutěží o peníze. Cílem bylo, aby byla co nejjednodušší, bez nutnosti jakékoli registrace či přípravy ze strany posluchačů. Soutěž Hvězdný lov tato kritéria přesně splňuje, posluchači soutěží o peníze jen tím, že poslouchají Rádio Jih a v jeho playlistu loví své oblíbené interprety a jejich hity. Vůbec tím prvním je Ed Sheeran se singlem Shape Of You,“ dodává Jan Štifter z Rádia Jih.
Za mírným poklesem Radiožurnálu je odliv starších posluchačů
Průzkum rozhlasového trhu RadioProjekt od agentur Median a STEM/MARK přinesl poměrně stabilní výsledky, zároveň se nesl ve znamení změn v obchodním zastoupení. Nejnovější vlna reflektuje poslechovost za 1. pololetí 2019.
....