Čtvrt roku poté, co pražské Radio Olympic přešlo od Stamfordu k City Multimedia, se rýsují první konkrétní změny. Stanice se pod vedením Petra Dvořáka přejmenuje na Oldies Radio Olympic a Rada pro rozhlasové a televizní vysílání schválila i částečné změny licenčních podmínek.
Nový název Oldies Radio Olympic schválila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém posledním zasedání. „Doplnění názvu na Oldies rádio Olympic má jednoduché zdůvodnění. V přeplněném pražském trhu je velmi důležité srozumitelně sdělovat, s jakou nabídkou přicházíme. A tohle klíčové programové prohlášení bude obsaženo v samotném názvu stanice,“ komentuje důvody této změny Petr Dvořák, většinový vlastník společnosti City Multimedia, která v lednu ovládla Radio Olympic. Více v článku Stamford a City Multimedia si vyměnili rádia.
Současně se změnou názvu RRTV schválila žádost provozovatele o úpravu licenčních podmínek. Její podstatu RadioTV přiblížil Dvořák: „Co se změny v licenčních podmínkách týká, je pro nás přínosem, že nebudeme nuceni dodržovat původní podmínku nejasně stanoveného podílu současné hudby a produkce menšinových žánrů. Oldies jsou oldies…. a jsme velmi rádi, že na naši žádost v tomto smyslu RRTV reagovala kladně.“
Další změny se týkají konkrétních programových prvků. „Prapůvodní podmínka „nabídky pracovních příležitostí“ byla zjevně zcestná už v době svého vzniku. Stejně tak podmínka „narozeninového dortu“, obtížně pochopitelná a ještě hůře realizovatelná, patřila už svým námětem a formulací k programovým prvkům v zásadě nezpracovatelným. Takže shrnuto, směřujeme k produktu typu Oldies,“ dodává Dvořák.
Prozatím není jasné, kdy se nová identifikace a upravené programové schéma objeví v éteru, podle Dvořáka zabere příprava nového programu několik týdnů.