Radia Obchod
Mediální skupina Active Radio, která ovládá rozhlasové stanice Frekvence 1, Evropa 2 a další značky, ve čtvrtek večer rozeslala novinářům prohlášení o okamžitém ukončení spolupráce s konkurenční firmou Radiohouse ohledně mediálního zastoupení.
....V předchozí vlně jsme psali o poklesu Radiožurnálu. Ten si však nově připsal až 51 tisíc posluchačů a díky tomu si upevnil druhou pozici v denní poslechovosti před Evropou 2. Nejposlouchanější zůstává Impuls.
....Společnost Radiohouse představila novou obchodní politiku na rok 2020. Kombinuje v ní celé produktové portfolio. Obohacuje jej o multimediální a digitální prvky. Chce konkurovat lepší cenou a důslednějším využitím výhod regionálního vysílání.
....Media Club upraví poměr zastupovaných rádií v reklamním prodeji ve stávajících společných balíčcích. Tři původní balíčky byly doplněny o nové stanice a zároveň se přizpůsobily podle cílové skupiny.
....Český poskytovatel internetu AIM a Rádio Impuls připravili pro posluchače speciální nabídku vysokorychlostního internetu a IPTV. Posluchači mohou o internetové služby soutěžit po celý rok. Každý všední den bude vybrán jeden výherce.
....Společnost Route Radio, která provozuje Rádio Dálnice, získala souhlas k úpravě vlastnických podílů majitele Radima Pařízka a jeho společnosti Rádio Čas. Firma Rádio Čas se oficiálně stane jediným vlastníkem držitele licence Rádia Dálnice.
....Průzkum rozhlasového trhu RadioProjekt od agentur Median a STEM/MARK přinesl poměrně stabilní výsledky, zároveň se nesl ve znamení změn v obchodním zastoupení. Nejnovější vlna reflektuje poslechovost za 1. pololetí 2019.
....Multimediání projekt ZET zahrnující rozhlasovou stanici čekají změny. Po vlastnické stránce se licencovaná společnost RadioZET s.r.o. dostane pod plnou kontrolu skupiny Active Radio. Rádio ZET vzniklo původně ze sítě BBC World Service.
....