Firma věří v potenciál, který v sobě internetové stanice skrývají a proto v Německu kombinuje reklamní kampaň na terestrických stanicích se spoty na webových rádiích. Už od dubna takto inzeruje na 86 streamech.
Automobilka Nissan se rozhodla v Německu vsadit na reklamní kampaň na webových rádiích. Nissan Deutschland razí novou filozofii SHIFT, která mj. znamená inovativní změny. A to i na poli reklamy. S pomocí mediazastupitelství RMS začala koncem dubna crossmediální kampaň. Kromě terestrických stanic v celém Německu se spoty japonského výrobce aut objevily i v nabídce webových stanic RMS NEXT, která obsahuje 86 rádií.
V klasických rádiích se spoty vysílaly převážně na prvním nebo posledním místě v bloku. Na webu ale dostal Nissan mnohem víc, a to exkluzivitu. Jediný spot v celém bloku v prime-timu internetového rádia. Firma tak počítá, že se jí podaří předat 5,9 milionu reklamních sdělení. „S prodloužením reklamní kampaně do exklusivní oblasti webrádií dosáhneme pozornosti přesně u té cílové skupiny, kterou chceme oslovit,“ říká ředitel marketingu Nissan Center Europe GmbH Marcus Lüppens. Tou kýženou cílovou skupinou jsou mladí lidé se zájmem o techniku. Další výhodu reklamy na webovém rádiu vidí Lüppens v tom, že konzumenta zasáhne v době, kdy surfuje na internetu. Uslyší tedy v rádiu reklamu a aniž by museli měnit médium, klikne na stránky Nissanu.
Velký zájem je teď i o reklamu na veřejnoprávních stanicích. Může za to fotbal. Značky jako Volkswagen, Canon, Ford, Shell a nebo též i internetové firmy jako Cheap Tickets inzerují hned po exkluzivních zprávách z evropského šampionátu mezi čtvrtou a pátou hodinou odpolední. Fotbalový speciál běží na celkem deseti veřejnoprávních rádiích. Počítá se s tím, že v době konání mistrovství tak toto vysílání uslyší denně 2,3 milionu posluchačů od NDR 2 na severu až po Bayern 3 na jihu. Tento reklamní produkt nabízí AS&S Radio GmbH, která od 1. října 2006 jako dceřinná společnost ARD-Werbung SALES & SERVICES GmbH prodává reklamní časy 31 soukromých a 32 veřejnoprávních rádií.