Výraznější oslabení rádia Frekvence 1 má za následek změnu na druhé a třetí příčce. Zatím Rádio Impuls zůstává první (1 071 tisíc), druhá je nově Evropa 2, kterou si denně naladí 950 tisíc.
....Radia Obchod
Koncem loňského roku došlo na rozhlasovém trhu k přeskupení stanic v rámci dvou největších mediazastupitelství. Partner skupiny Media Bohemia Karel Vágner vysvětluje, jak se tyto změny dotknou fungování rozhlasového trhu v letošním roce.
....Komise expertů Brand Council programu Czech Superbrands udělila Rádiu Blaník ocenění, které přináleží nejvýznamnějším značkám na českém trhu za úspěšný rozvoj a inovace. Informoval o tom programový ředitel Rádia Blaník Daniel Rumpík.
....Alespoň jednou týdně si Rádio Impuls naladí 2,126 milionu posluchačů a udržuje si pevnou pozici lídra. Druhá Evropa 2 dokáže zaujmout 1,846 milionu, Frekvenci 1 o 130 tisíc méně a Radiožurnál 1,436 milionu.
....Stanice Evropa 2 se dostala na druhou příčku jak v denní, tak v týdenní poslechovosti. V denní poslechovosti získala 46 tisíc posluchačů, týdně 44 tisíc posluchačů a v obou případech předstihla Frekvenci 1.
....Jméno nového vlastníka pražských rozhlasových stanic Expres a Classic FM je oficiálně potvrzeno. Prostřednictvím společnosti Voice of Prague / Kesmar Service je kupuje Petr Stuchlík, dlouholetý šéf obchodu digitálních médií ve společnosti Mafra.
....Něměcká skupina Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft definitivně prodává své dvě rozhlasové stanice Classic FM a Expresrádio poté, co je v létě přechodně získala zpět od své bývalé mediální skupiny Mafra, nyní ve vlastnictví Andreja Babiše.
....Mediální zastupitelství Regie Radio Music bude od ledna zastupovat rádia skupiny Radio United Ivana Zacha na národním trhu rozhlasové reklamy. Skupina hodlá nabízet kombinace všech zastupovaných rádií, aby vyhověla požadavkům zadavatelů rozhlasové reklamy.
....