Radia Obchod

ANALÝZA - Nečekaný odchod dvou nejvýraznějších redaktorů Rádia BBC / ZET přinesl několik podnětů k zamyšlení. Končící redaktoři vyčítají novému vlastníkovi české BBC fakt, že kromě zařazování reklam hodlá vytvářet také p...
Český rozhlas Radiožurnál spouští novou komunikační kampaň. Cílem je upozornit na novou podobu nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu a podpořit povědomí o značce. Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny media...
ANALÝZA DENNÍ POSLECHOVOSTI - Rádio Impuls je nadále jedinou stanicí u nás, která v denní poslechovosti vykazuje výsledek nad jeden milion posluchačů, meziročně rostlo druhé rádio Frekvence 1 (968 tisíc) i třetí Evropa 2 (927). Vypl...
V měsíci lásky radio City ve spolupráci s Dopravním podnikem hlavního města Prahy odstartovalo nový originální projekt, ve kterém budou hrát hlavní roli city celé Prahy. Všichni posluchači z metropole teď dostanou neobvyklou možnost pod...
Radio 22. 5. 2013
ANALÝZA TÝDENNÍ POSLECHOVOSTI - Rádio Impuls si alespoň jednou týdně naladí 2,1 milionu posluchačů ve věku 12-79 let. Frekvence 1 s výsledkem 1,888 milionu posluchačů se sice dotahuje, přesto odstup mezi oběma médii je stále přes 2...
Radio 21. 5. 2013
Původní stanice skupiny Radio Investments a MII Praha budou v rámci mediální skupiny GES fungovat pod souhrnným označením Radio United Group. Budou pod správou nově vzniklé společnosti stejného jména. (Pokračování textu…)...
Radio 21. 5. 2013
Agentury STEM/MARK a Median dnes zveřejnily první čísla poslechovosti rozhlasových stanic v rámci měření RadioProjekt, které sleduje vývoj poslechovosti rádií v tzv. klouzavých pololetích. Nejposlouchanějším rádiem ve čtvrtém kvartál...
Radio 16. 5. 2013
Podpořit povědomí o značce rodině RockRádií má nová outdoorová kampaň s hlavním sloganem "Otoč to na ... FM". Tentokráte využije netradičního formátu, konkrétně se bude realizovat u silnic na čerpacích stanicích po jižních, západ...
Na začátku dubna představuje rádio Evropa 2 svou novou kampaň s názvem Music revolution, na jejíž realizaci se podílela celá řada českých i zahraničních osobností. Celoroční koncept odstartoval v pondělí 1. dubna v podobě sponzoringov...
Radio 2. 4. 2013
Poměrně ambiciózní cíle si klade nový management české společnosti BBC Radiocom, která brzy změní svůj název i označení vysílaného programu. Vznikající zpravodajské Rádio Zet chce do tří let dosáhnout poslechovost ve výši 80 –...
Radio 26. 3. 2013