Radia Obchod

Slovenský rozhlasový trh se dnes dozvědel aktuální čísla průzkumu poslechovosti. Čeští vysílatelé si na svoje výsledky musí ještě jeden den počkat. Slovenský průzkum ale ukázal, že raketový nárust hudební stanice Jemné melódie s...
5. 11. 2008
Na počátku května loňského května schválil americký výbor zabývající se licenčními poplatky navýšení poplatků za šíření hudby prostřednictvím internetu. Ty se mají v následujících letech zvýšit až na 0,0019 dolaru za jednu o...
26. 8. 2008
UVNITŘ PODROBNÁ ANALÝZA - Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Rádio Impuls, v počtu získaných posluchačů si ale v poslední dvouvlně nejlépe vede Český rozhlas 1 Radiožurnál, který má v týdenní poslechovosti nárůst 85 tisíc ...
8. 8. 2008
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je opět Rádio Impuls. Denně si jej naladí 1,125 milionu lidí, alespoň jednou týdně pak 2,185 milionu. Za sebou nechalo tradičně Evropu 2, Frekvenci 1 i ČRo 1 Radiožurnál. Jako jediný si ale Impuls po...
7. 8. 2008
Počet těch, kteří si radějí naladí svoji oblíbenou hudbu v pásmu VKV, než aby vytáhly CD nebo iPod stoupl. Obliba FM-rádií tak navzdory silné konkurenci z internetu a také satelitu roste. Ukazuje to studie Youth Radio and New Media firmy Pa...
28. 7. 2008
Německá preciznost se projevila i při posledním (ne)zveřejnění výsledků poslechovosti německých rádií. Aby byla čísla naprosto přesná, vyjdou se zpožděním. Žádná velká změna se ale nekoná. Výsledky se jen zpřesní podle nových...
26. 6. 2008
Firma věří v potenciál, který v sobě internetové stanice skrývají a proto v Německu kombinuje reklamní kampaň na terestrických stanicích se spoty na webových rádiích. Už od dubna takto inzeruje na 86 streamech. Automobilka Nissan se r...
10. 6. 2008
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jedenkrát týdně si jej naladí 2,187 milionu lidí, což je téměr shodný výsledek s předchozí vlnou. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Fre...
7. 5. 2008
Prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání píše o prodeji reklamy exkluzivně pro RadioTV. Motto: Nabízíme hodnotu, nikoli cenu. Není vzdálenějších pojmů, než hodnota a cena. Čím méně zřejmá je hodnota, tím důležitějš...
Radio 24. 4. 2008
Prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání píše o prodeji reklamy exkluzivně pro RadioTV. Motto: Reklama není 'nutné zlo', nýbrž 'nevyhnutelné dobro' Už dlouho jsem se tak nebavil, jako když jsem si četl ohlasy na můj seriál ...
Radio 25. 2. 2008