Výsledky poslechovosti za poslední čtvrtletí loňského a první čtvrtletí letošního roku jsou známy již téměř týden, takže přichází čas na tradiční ohlasy z rádií. Ředitelům rozhlasových stanic jsme položili čtyři otázky: 1....
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jedenkrát týdně si jej naladí 2,055 milionu lidí. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Frekvence 1 a čtvrtý ČRo 1 - Radiožurnál. Radio Impul...
Výzkumná studie společnosti Gallup & Robinson analyzuje emocionální dopady rozhlasové a televizní reklamy. Podle závěrů této studie, která využívá obličejové elektromyografie, jsou emocionální účinky vyvolané reklamou v obou medi...
Rozhlasové stanice v USA by rády sehrály větší roli v nadcházející prezidentské kampani. Největší rozhlasová mediazastoupení zakládají speciální politická oddělení a nabídnou rozhlasovou reklamu rovněž v kombinaci s on-line a mobi...
Prvá tohtoročná vlna MML-TGI priniesla pozitívne výsledky pre väčšinu celoslovenských staníc. Prvých päť vysielateľov na trhu malo stúpajúcu tendenciu, významne si polepšil aj alternatívny verejnoprávny okruh Rádio_FM. Regionálne sta...
Výsledky poslechovosti za poslední čtvrtletí loňského a první čtvrtletí letošního roku jsou známy již téměř týden, takže přichází čas na tradiční ohlasy z rádií. Ředitelům rozhlasových stanic jsme položili tři otázky: 1. Ja...
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jednou týdně si jej naladí 1,966 milionu lidí. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Frekvence 1 a čtvrtý ČRo 1 - Radiožurnál. Radio Impuls je...
Po úspěchu na internetu se Google rozhodl expandovat i do oblasti tradičních médií. Loni koupil společnost dMarc, která vyvinula unikátní systém pro on-line objednávání rozhlasové reklamy. V prosinci začal nabízet rozhlasovou reklamu na 7...
S tímto varováním přišli odborníci na Západě. Konkurenci na síti už pocítila tištěná média. Teď jsou na řadě rádia. I když u nich posluchači tráví několik hodin denně, internetová reklama zažívá boom. Kdo s tím chce něco dě...
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2