Radia Obchod

V první části článku se budeme věnovat krajům na západě republiky, což se v našem rozdělení vztahuje na Prahu a kraje Středočeský, Ústecký, Karlovarský a Plzeňský. Následující grafy zobrazují poslechovost v posledních sedmi dnech...
18. 8. 2006
Čtvrtý díl nového seriálu RadioTV se věnuje situaci v roce 1996, kdy se začala prosazovat nová generace rozhlasových stanic. Nejposlouchanější celoplošnou stanicí udržel i přes další pokles ČRo 1 - Radiožurnál, pozici nejúspěšněj�...
17. 8. 2006
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jednou týdně si jej naladí 1,861 milionu lidí, což je o sto tisíc více než v předchozím období. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Frekve...
3. 8. 2006
Druhý díl nového seriálu RadioTV se věnuje situaci v roce 1994, kdy byl průzkum poslechovosti zahájen. Nejposlouchanější celoplošnou stanicí byl tehdy ČRo 1 - Radiožurnál, pozici nejúspěšnější regionální stanice obsadilo Country Rad...
2. 8. 2006
Druhý díl nového seriálu RadioTV se věnuje situaci v roce 1994, kdy byl průzkum poslechovosti zahájen. Nejposlouchanější celoplošnou stanicí byl tehdy ČRo 1 - Radiožurnál, pozici nejúspěšnější regionální stanice obsadilo Country Rad...
2. 8. 2006
Když byly počátkem února zveřejněny výstupy průzkumu poslechovosti za druhé pololetí loňského roku, skončila dvanáctiletá historie MediaProjektu coby společného průzkumu čtenosti tisku a poslechovosti rozhlasu. Nový seriál RadioTV př...
19. 7. 2006
Minulý čtvrtek byl s velkou slávou zveřejněn první výstup nového průzkumu poslechovosti RadioProjekt. Průzkum nyní zkoumá pouze poslechovost rádií, respondent tedy není unavován dotazy na čtenost novin a časopisů a sledovanost televize....
15. 5. 2006
První výstup nového průzkumu poslechovosti RadioProjekt poměrně zásadně zamíchal kartami na rozhlasovém trhu. V čele žebříčku se s minimálními rozdíly seřadily Rádio Impuls, Evropa 2 a Frekvence 1, čtvrtý je s uctivým odstupem ČRo ...
11. 5. 2006