Radiožurnál zaznamenal nejvyšší nárůst v denní i týdenní poslechovosti a dostal se na druhou příčku v celkovém pořadí rozhlasových stanic. Vyplývá to z nejnovějšího vydání průzkumu RadioProjekt, který kvartálně mapuje poslechovost rozhlasových stanic.
....Radia Obchod
Avizovaný vstup finančníka Daniela Křetínského na rozhlasový trh se dnešním dnem stal realitou. Společnosti Czech Media Invest a Lagardere Group oznámily dohodu na podmínkách prodeje rozhlasových stanic v zemích střední Evropy a Rumunska.
....Nově vzniklá společnost Czech Radio Center je sesterskou firmou skupiny Czech News Center, která kontroluje tištěné a online tituly. Vlastníkem obou firem je Czech Media Invest a předsedou představenstva je Daniel Křetínský.
....Podnikatel Daniel Křetínský a jeho mediální skupina Czech News Center prý uvažují o vstupu na rozhlasový trh. CNC je silným hráčem na trhu tištěných médií a online.
....Český rozhlasový trh je dlouhodobě stabilní a zásadní výkyvy zpravidla nepozorujeme, výkyvy okolo 10 tisíc lze stále považovat je za statistickou odchylku. Mnohem důležitější je sledování dlouhodobých trendů či sezónnost. V aktuálním RadioProjektu mě zaujala zejména některá čísla.
....Výsledky průzkumu RadioProjekt pro druhý a třetí kvartál 2017 nepřinesly výraznější změny v čele nejposlouchanějších stanic. ČRo Radiožurnál si udržel třetí místo před Frekvencí 1. I nadále vede Rádio Impuls před Evropou 2.
....Aktuální výsledky průzkumu poslechovosti rádií RadioProjekt pro první a druhý kvartál 2017 přinesly změnu na třetím místě. ČRo Radiožurnál se dostal těsně před Rádio Frekvence 1. Tradične vede Rádio Impuls před Evropou 2.
....Největší rozhlasové mediální zastoupení RADIOHOUSE provádí změny v divizi agenturního prodeje. V nastávajícím období bude přímo řídit tuto divizi generální ředitel společnosti Miroslav Hrnko. Dosavadní ředitel divize Michal Beran ze společnosti odchází.
....Prodej reklamního prostoru televizní skupiny Prima a rozhlasové skupiny Radio United bude mít pod sebou společnost Media Club. Ta se sloučí s rozhlasovým zastupitelstvím Radio United Services a bude obchodovat rádia pod svou značkou.
....F1 spustila začátkem června imageovou kampaň, která se zaměřuje na podporu ranního vysílání. Kreativa i mediální plánování bylo řešeno in-house za využití barterových partnerství. Připraveny jsou televizní spoty i reklama v printových médiích.
....