Tisková konference za účasti odborné veřejnosti k průzkumu poslechovosti RadioProjekt se konala minulou středu 3. května v nových prostorách mediálního zastupitelství Radiohouse. Odhalena byla aktuální čísla poslechovosti a další zajímavosti.
....Radia Obchod
Tradične vede Impuls, nyní má 990 tisíc posluchačů denně a 1,871 mil. posluchačů týdně. Rozdíl mezi Frekvenci1 a Radiožurnálem je velmi těsný, dělí je pouhých 6 tisíc posluchačů denně a 9 tisíc týdně.
....„Uvědomuji si, že konkurz a jeho netradiční pojetí vzbudil zájem a povědomí o naše rádio. I toto tedy mohlo přinést nové posluchače,“ podotkl programový ředitel pražského rádia Expres FM Filip Žemlička.
....Rozhlasová sekce Sdružení komunikačních a mediálních organizací společně s Asociací mediálních agentur v říjnu a prosinci zadala dva nezávislé audity studie RADIOPROJEKT. Důkladná expertní prověrka přinesla potvrzení vysoké validity kontinuálního průzkumu.
....Ve středu 8. února se konala tisková konference k novým výsledkům průzkumu poslechovosti RadioProjekt. V rámci zhruba 90minutového setkání odborné veřejnosti proběhla řada projevů a prezentací, z nichž to nezajímavější přinášíme.
....Moderátor Evropy 2 Leoš Mareš bude mít po 15 letech od vydání desky svůj první koncert v životě. Realizaci i mediální podporu zajistí Lagardere No Limits, produkční jednotka multimediálního domu Lagardere Active ČR.
....Výsledky Radioprojektu pro třetí a čtvrtý kvartál 2016 jsou velmi těsné. Tradičně vede Impuls s 978 tisíc posluchači denně. Mnohem zajímavější je ale souboj o další příčky mezi Evropou2, Frekvencí 1 a Radiožurnálem.
....Řada tuzemských rádií spíše klesala v meziročním srovnání, přesto řada stanic navýšila poslechovost. Nejúspěšnější Rádio Impuls se dostalo pod hranici 1,9 milionu. Ještě před dvěma lety přitom ladily stanici přes dva miliony posluchačů.
....Hlavní veřejnoprávní okruh poslouchá 862 tisíc lidí denně a 1,5 mil. týdně. Nejposlouchanější Rádio Impuls má 969 tisíc posluchačů denně a 1,88 mil. týdně. O druhou příčku soupeří dvojice Evropa 2 a Frekvence 1.
....